دانشجوی آمریکایی مدعی بمب‌گذاری در دانشگاه محکوم شد

۳۰م دیماه ،

77-5.jpeg

داوود انور دانشجوی ۳۰ ساله و سابق دانشگاه دولتی نیومکزیکو در ایالت نیومکزیکو امریکا به جرم ادعای دروغین بمب گذاری در دانشگاه از سوی دادگاه فدرال این کشور به دو سال حبس محکوم شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انور متهم است در ماه مارس ۲۰۱۱ در حالی که در دانشگاه دولتی نیومکزیکو مشغول به تحصیل بود، ادعا کرده که در دانشکده بمبگذاری شده و در صورت عدم تخلیه فوری دانشگاه، ساختمان‌های دانشکده ویران شده و بسیاری جان خود را از دست خواهند داد.

در پی این اتفاق مسوولان دانشکده به سبب گسترش ترس و وحشت میان دانشجویان و استادان دانشگاه، اقدام به تخلیه فوری ساختمان‌های دانشکده کردند.

شایان ذکر است انور در روز مذکور اقدام به شش ادعای دروغین بمب‌گذاری در دانشگاه کرده بود. در پی این اقدام نامبرده در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۲ دستگیر و در ۳۰ آوریل ۲۰۱۲ در دادگاه محکوم شد.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی یونیورسیتی دیلی نیوز، کارول لی مامور مخصوص اف بی آی در این خصوص گفت: مواردی نظیر تهدیدهای دروغین به بمب‌گذاری‌ که امنیت دانشگاه‌ها، مدارس و اجتماع را به خطر می‌اندازد، از سوی پلیس اف بی آی دارای اهمیت بالایی می باشند. تهدیدهای اعلامی از سوی انور نیز یک جرم جدی محسوب می‌شود که مستوجب پاسخ جدی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.