دانشگاه‌ها همگام با سایر بخش‌ها در جهت اقتصاد مقاومتی همت کنند

رییس منطقه ۱۳ دانشگاه آزاد با محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام گفت: عالم بشریت و انسانیت چند روزی است که بخاطر بی‌حرمتی به پیامبر بزرگ اسلام (ص) داغدار است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، دکتر منادی در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان افزود: این عمل شنیع آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تا ابد یک لکه ننگ در تاریخ خواهد بود.

وی رسالت دانشگاه و آموزش و پرورش را در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی مهم خواند و خاطر نشان کرد: دانشگاه و مدرسه در نظام اسلامی باید محل ترویج فرهنگ اسلام و انبیا باشد.

وی سکوت برخی سران کشورهای اسلامی در برابر توهین به پیامبر را محکوم کرد و خاطرنشان کرد: امروز سکوت در برابر این توهین همراهی با عاملان و مصببان توهین به اسلام و پیامبر است.

دکتر منادی در ادامه هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون از جان گذشتگی رزمندگان اسلام و خون پاک شهیدان است.

وی در ادامه به تحریم‌های بی اثر کشورهای غربی بر علیه ایران اشار ه کرد و اظهار داشت: ما الان در یک جنگ اقتصادی هستیم و تحریم همه جانبه جنگی است که سنگرش معلوم نیست.

و ی بر بسیج همگانی در جهت عملی شدن منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود:دانشگاهها همگام با سایر بخش های مدیریتی کشور در جهت اقتصاد مقاومتی همت کنند به عبارت دیگر دانشگاه‌ها نیز باید همگام با سایر بخش‌های مدیریتی صرفه جویی و فعالیت در کارهای درآمد زا را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به وجود ۱۱ هزار هکتار باغات انگور در ملکان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان را بهترین محل جهت فرآوری این محصول و درآمدزایی دانست و گفت: این واحد دانشگاهی می تواند با جلوگیری از ارسال این محصول به شهرهای همجوار خود به فرآوری این محصول بپردازد که در این صورت درآمدزایی خوبی نیز خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.