دانشگاه آزاد جولانگاه فعالیت هیچ کاندیدایی نیست

۲۶اردیبهشت،

154-10.jpg

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه جولانگاه فعالیت هیچ کاندیدایی نیست، هر فردی ازمعاونان و روسای واحدهای هم اگر بخواهد برای فرد خاصی فعالیت کند باید قبل از آن استعفا دهد.

به گزارش سرویس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا اسدی درسیزدهمین گردهمایی سراسری روسای دانشکده های فنی و حرفه ای سما گفت: برای داشتن جامعه ای پویا نیازمند شناخت مسائل هستیم، این شناخت هم تنها از راه آموزش آکادمیک حاصل می گردد.

اسدی در ادامه به هزینه های سیستم های آموزشی در دنیا اشاره کرد و گفت: بهترین سیستم های آموزشی درکشورهای پیشرفته سیستم هایی می باشند که هزینه های آموزشی پایینی دارند.

اسدی در ادامه به دغدغه های دکتر فرهاد دانشجو اشاره کرد و گفت: ایشان فردی ولایت مدار و قانونگرا است، ایشان معتقدند که در تمامی امور باید مطابق قوانین مصوب و آیین نامه های موجود عمل کرد حتی اگر در بعضی موارد به صلاح نباشد.

وی همچنین سازمان سما را در امور فرهنگی سازمانی پیشرو دانست و گفت: خوشبختانه این سازمان در مسائل فرهنگی بویژه بحث حجاب نسبت به دیگر بخش های سازمان دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو بوده و در این زمینه عملکرد موفقی داشته است.

اسدی همچنین در ادامه به بحث توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که در سال قبل گریبانگیر جامعه شد، طرح های عمرانی این دانشگاه با پیشرفت ۸۰ درصد پیگیری شد.

وی در توضیح گفته های خود افزود: دکتر فرهاد دانشجو در طول یک سال قبل بیشتر بر روی توسعه کیفی آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

اسدی در ادامه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد وگفت: دانشگاه آزاد اسلامی جولانگاه فعالیت هیچ کاندیدایی نیست، هر فردی ازمعاونان و روسای واحدهای هم اگر بخواهد برای فرد خاصی فعالیت کند باید قبل از آن استعفا دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.