دانشگاه ها برای میزبانی کارگاه آموزشی مهرداد اسکویی درخواست دادند

۲۴م آذر ،

دبیر خانه سینمای دانشگاهی ایران از استقبال گسترده دانشگاه های کشور و درخواست های پی درپی برای برگزاری این کارگاه ها خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از با ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ علیکرمی گفت: از آن جا که دبیرخانه جشنواره تمایل داشت که با مخاطبین دانشگاهی ارتباط برقرارکند، در ابتدا برگزاری ۸ کارگاه آموزشی را که در راستای برنامه های خانه سینمای دانشگاهی باشد ، پیش بینی کردیم؛ اما در زمان کوتاهی پس از اطلاع رسانی از طریق رسانه ها با درخواست های گسترده ای مواجه شدیم که می خواستند این کارگاه در دانشگاه های دیگری نیز برگزار شود.
وی تاکید کرد: از آنجا که مدت زمان محدودی تا پایان مهلت ارسال آثار وجود دارد طی مذاکره با دبیرخانه تصمیم گرفته شد دانشگاه های فعال تر در زمینه سینما، فیلم و عکاسی به این فهرست افزوده شوند. به این ترتیب تا کنون ۱۸ دانشگاه در فهرست برپایی کارگاه های آموزشی قرار گرفته اند.
دبیر خانه سینمای دانشگاهی ایران یادآور شد که امکان پوشش دادن تمامی دانشگاه ها وجود ندارد و افزود: با توجه به تقویم آموزشی دانشگاه ها، محدودیت زمانی خاصی داریم که البته آن را ضعف نمی دانم و سبب می گردد دربین درخواست ها دست به انتخاب بزنیم.
وی اولویت خانه سینمای دانشگاهی برای هماهنگی کارگاه آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را فعالیت خوب دانشگاه در زمینه فیلم و عکس عنوان کرده و گفت: ما برای ارزیابی عملکرد هر دانشگاه ملاک های مشخصی داریم که شامل دو بخش نیروهای فرهنگی دانشگاه و کانون های فیلم و عکس می شوند .
به گفته وی بعضی از دانشگاه های تایید شده برای برگزاری کارگاه آموزشی عبارتند از: دانشگاه الزهرا، تربیت مدرس، امیرکبیر، امام خمینی قزوین، صنعتی شریف، نوشیروانی بابل، خوارزمی، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت، صدا و سیما و دانشگاه شیراز.
گفتنی است؛ ثبت نام در این کارگاه ها علاوه بر دفاتر کانون های سینمای دانشگاهی مستقر در هر دانشگاه، از طریق دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن ۸۸۸۹۴۲۵۵ نیز انجام می پذیرد. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.