دانلود آهنگ «عاشقان» با صدای شهرام شکوهی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

«عاشقان» با صدای شهرام شکوهی

موسیقی: آهنگ «عاشقان» با صدای شهرام شکوهی انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، این آهنگ مربوط به تیتراژ سریال تلویزیونی «زمانی برای عاشقی» ویژه ماه محرم به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» است که ساخت ملودی و سرایش ترانه آن توسط شهرام شکوهی انجام شده و امیرحسین کاشانیان تنظیم «عاشقان» را برعهده داشته است.

میکس و مسترینگ «عاشقان» هم  توسط گرشا رضایی انجام شده است، همچنین گرشا رضایی و امیرحسین کاشانیان به عنوان همخوان نیز در این آهنگ با شکوهی همکاری کرده اند.

شکوهی برای این آهنگ دست به قلم شده و در یادداشتی نوشته است:

«یکی از روزهای سرد زمستان ۲ سال پیش بود که بی اختیار به سراغ گیتارم رفتم و آغاز کردم به کلنجار رفتن با ساز…
حس عجیبی داشتم ،بیقرار و نا آرام …نمیدونستم چرا ولی مثل همیشه یعنی مواقعی که برای ساختن ملودی آهنگها این حس خاص به سراغم میومد نبود ….غریب بود.
و به این ترتیب بود که آهنگ “عاشقان” متولد شد .کل زمان ساختن و گفتن شعر این آهنگ شاید به یک ساعت نرسید ولی خود من تقریبا از اواسط ساختن این آهنگ بدون اینکه بدونم چرا گریه میکردم…
حس غریبی داشتم ناخودآگاه به یاد پدرم که در آن زمان هنوز در قید حیات بودند افتادم …انگار رفتن پدرم را میخواندم و گریزی نداشتم از ساختن این آهنگ.
نذری داشتم از سالها پیش که عزاداریهای محرم صفا و صمیمیت خاصی داشت و ظهرهای عاشورایش دل آدم را میلرزاند.همان موقعها که واقعا عزاداری بود نه …بگذریم ،میخواستم ادای دینی کرده باشم به آن همه خاطره زیبا از عزاداران واقعی عاشورا…
تا اینکه چند وقت پیش برای ساخت تیتراژ سریال «زمانی برای عاشقی» به دفتر آقای محمد حسین لطیفی دعوت شدیم و وقتی که فهمیدم داستان سریال برای محرم وعزاداری است بی اختیار قسمتی از این آهنگ را برای آقای لطیفی خواندم.
طولانی شد و مرا ببخشید ولی خداوند را سپاس که هم نذرم را ادا کردم و هم همه ثواب این کار را تقدیم میکنم به روح بزرگوار پدر عزیزم که بسیار برایش دلتنگم..خیلی
امیدوارم آهنگ «عاشقان» مورد قبول دلهای پر مهرتان واقع گردد.

کوچک شما
شهرام شکوهی»

در ادامه می توانید این آهنگ را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت ممتاز نیوز دانلود نمایید.

+ دانلود آهنگ «عاشقان» با صدای شهرام شکوهی

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.