دانلود نرم افزار AutoPlay Media Studio v8

دانلود نرم افزار AutoPlay Media Studio v8
AutoPlay Media Studio v8

نرم افزاری است که میتواند برای شما اتوران بسازد. تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید برای سی دی یا هر چیز دیگری اتوران بسازید این نرم افزار این امکان را به شما میدهد که اتوران مخصوص به هر برنامه ای با تغییرات دلخواه که بخواهید بسازید.AutoPlay Media Studio v8 دارای طرح های از پیش آماده است تا کابران بتوانند با الگو گرفتن  و حتی استفاده از این طرح ها اتوران هایی زیبا و در عین حال حرفه ای خلق نمایند.AutoPlay Media Studio v8 پلتفرمی توسعه یافته و با سرعت بالا با قابلیت های کامل می باشد که طیف وسیعی از گزینه های قابل انتخاب را ارائه نموده و بسیاری از فناوری های معروف وشناخته شده را پشتیبانی می نماید.

ویژگیهای AutoPlay Media Studio v8 :

ساخت نامحدود صفحه برای اتوران

قابلیت ساخت برنامه های محاوره ای جهت ارتباط یکپارچه با کاربر

داشتن انواع منوها ، دکمه ها و … در رنگهای مختلف

پشتیبانی از ویدئو، فلش، صفحات وب، صوت و بسیاری دیگر و..

The post دانلود نرم افزار AutoPlay Media Studio v8 appeared first on.

راهنمای دانلود
برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .
فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.
فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

مشخصات
حجم فایل: ۳۰ مگابایتتاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۱۱/۲۵

دانلود

دانلود با لینک مستقیم:

رمز عبور
www.download.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.