دانلود کنید: movie manager دسته بندی و مدیریت فیلم های روی کامپیوتر

ساخت کاتالوگ و دسته بندی فیلم های روی هارد دیسک و یا روی مموری فلش و حافظه های موبایل از ویژگی های این نرم افزار تحت ویندوز است. اطلاعات در مورد کدک های انواع فیلم ها و نیز رزولوشن فیلم های روی هارد نیز توسط این برنامه دسته بندی و چینش می شود.

اگر به اینترنت وصل باشید به کمک این نرم افزار می توانید اطلاعات مربوط به فیلم ذخیره شده روی هارد را پیدا کرده و به فایل فیلم یا سریال اضافه کنید.

اطلاعاتی مانند اسامی بازیگران، کارگردان و جزئیات دیگر با انی برنامه به صورت خودکار از روی اینترنت قابل به روز شدن است. انتخاب اینترفیس متناسب با فیلم بعد از گرفتن اطلاعات لازم، حرکت بعدی نرم افزاری است.

گاهی اوقات با ریپ کردن یک دی وی دی داخل کامپیوتر و ذخیره با فرمت فشرده اطلاعات وارد فایل جدید نمی شود اما به کمک این برنامه نگران نباشید چرا که قادر خواهید بود اطلاعات اصلی را به روز فایل ریپ شده انتقال دهید. برخی از کاربران فیلم ها و سریال های تلویزیونی را روی هارد یا مموری فلش ذخیره می کنند اما بعدا که می خواهند آنها را دسته بندی کنند، دچار مشکل می شوند.

این برنامه همه آنچه در ذهن شما می گذرد را به صورت واقعی برایتان مدیریت کرده و دسته بندی می کند و دیتابیس خوبی را تهیه می کند.

دسته بندی تریلرهایی که از اینترنت می گیرد نیز مدیریت می کند. لیست سازی از فیلم های دلخواه نیز با این برنامه انجام می شود. اگر دست به اشتراک گذاری فیلم ها با دوستان روی شبکه بزنید، این برنامه اطلاعات را برای همه منتشر کرده و در دسترس می گذارد.

داشتن مایکروسافت دان نت نسخه ۴ برای استفاده از این برنامه ضروری است.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

 

 

منبع: باینری ورکس

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.