داوران بخش‌های مختلف موسیقی فجر معرفی شدند

۲۵ام بهمن ،

داوران شاخه های مختلف بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از سوی شورای سیاست گذاری جشنواره معرفی شدند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ، هیئت داوران در شاخه آهنگسازی به داوری ۸۰ اثر متشکل از ۳۶ اثر از تهران و ۴۴ اثر از دیگر شهرستان ها خواهند پرداخت. این آثار در ۴ بخش کلاسیک ایرانی، کلاسیک غیرایرانی، پایان نامه ها و بخش ویژه با موضوع بیداری اسلامی گنجانده شده اند.

رضا شفیعیان، مسعود شعاری و زیداله طلوعی به قضاوت بین گروه‌های موسیقی کلاسیک ایرانی خواهند پرداخت. این بخش شامل ۸ اثر از تهران و ۱۶ اثراز سایر شهرستان هاست.

آذین موحد، رافائل میناسکانیان و مهرداد پاکباز بخش قطعات کلاسیک غیر ایرانی داوری خواهند کرد. آثار کلاسیک غیر ایرانی شامل ۱۸ اثراز تهران،۱۶ اثراز سایر شهرستان ها و یک اثر خارجی خواهند بود.

شاهین فرهت، محمدرضا تفضلی، امیرمهیار تفرشی پور و محمد سریر داوران بخش آهنگسازی موسیقی کلاسیک غیر ایرانی و پایان نامه خواهند بود. در بخش پایان نامه ها ۶ اثر از تهران و ۴ اثر از دیگر شهرها شرکت خواهند کرد.

مسئولیت داوری آهنگسازی موسیقی کلاسیک ایرانی و آهنگسازی بخش ویژه با موضوع بیداری اسلامی با امیر بکان، شهرام توکلی و هادی آرزم خواهد بود. در بخش ویژه با موضوع بیداری اسلامی نیز ۴ اثر از تهران و ۷ اثر از دیگر شهرستان ها داوری خواهند شد.

وارتان ساهاکیان، تنگیز شاولوخاشویلی، شهلا میلانی داوران بخش آواز جمعی خواهند بود.

آثار منتخب بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پس از بررسی توسط هیئت داوران در ‌آیین پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر که در روز اول اسفند ساعت ۱۹ در تالار وحدت برگزار می گردد، معرفی خواهند شد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.