داوری: از رقابت ترسی ندارم/ کاری‌ می‌کنم مردم به من افتخار کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – ایسنا نوشت:

دانیل داوری می‌گوید از رقابت با سایر دروازه‌بان تیم ملی هراسی ندارد. او گفت کاری می کند که مردم و تیم ملی به او افتخار کنند.
دروازه‌بان تازه تیم ملی ایران پس از ورود به تهران از حضورش در ایران و تیم ملی و همچنین اولین پیروزی اینتراخت براونشوایگ در بوندسلیگای یک گفت.
آقای داوری! سرانجام شما پس از مدت‌ها به ایران آمدید. از حس و حال‌تان بگویید.
– واقعا خوشحالم که پس از سال‌های بسیار به ایران آمدم. من از حضور در تیم ملی ایران آرزوهای بزرگی دارم و تلاش می‌کنم تا با بازی‌های خوبم کاری کنم تا مردم و تیم ملی به من افتخار کنند.
روزهای خوبی را پشت سر گذاشته‌اید. پس از برد برابر ولفسبورگ حالا به ایران آمده‌ای.
– درست می‌گویید. ما در بوندسلیگا توانستیم به اولین بردمان برسیم. فکر می‌کنم که اگر در سایر دیدارها مثل دیدار برابر ولفسبورگ باشیم شرایط‌مان بهتر از این هم می‌شود.
کمی دربارهٔ وضعیت‌تان در آینتراخت بگویید. گویا سیستم‌ چرخشی استفاده از دروازه‌بان‌ها در تیم‌تان جا افتاده است.
– به هر حال این سیستمی است که مربی صلاح دیده است و از آن استفاده می‌کند . من در آنجا با پتکوویچ رفاقت دارم. البته نه از آن نوع رفاقت‌هایی که فکر کنید با او ساندویچ می خورم. به هر حال سعی کرده‌ام هر وقت داخل زمین می روم، بهترین عملکردم را داشته باشم.
کمی هم دربارهٔ تیم ملی و بازی با تایلند صحبت کنید.
– فکر می‌کنم برای بازی با تایلند شانس ایران بسیار است، اما اگر می‌خواهیم این بازی را ببریم باید از دقیقه‌ یک محکم بازی کنیم.
حتما می دانید که در تیم ملی هم رقبای سرسختی‌ دارید، رحمان احمدی یکی از دلایل اصلی صعود ایران به جام جهانی بود.
– من این را می‌دانم، اما باید بگویم که در باشگاهم به رقابت عادت کرده‌ام. مطمئنا در تیم ملی هم در عین این که با بازیکنان و دروازه‌بانان دوست هستم، با آنها رقابت می‌کنم. من برای حضور در تیم ملی ایران آرزوهای بزرگی را در سر دارم. یکی از آرزوهای بزرگ من بازی در جام جهانی است. می‌خواهم خودم را به کادر فنی تیم ملی در تمرینات نشان دهم. متاسفانه در انتخابی جام جهانی به سبب همزمانی با بازی‌های ما در بوندسلیگای دو نتوانستم برای ایران بازی کنم، اما اکنون فرصت خوبی است که در تمرینات حاضر شوم و در کنار سایر بازیکنان تیم ملی تمرین کنم.
فکر می‌کنید ممکن است روزی به فوتبال باشگاهی ایران بیاید؟
فوتبال حرفه‌ای است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد، اما من اکنون تنها به بوندسلیگای یک و اینتراخت براونشوایگ فکر می‌کنم.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.