داور ملی که اکنون دستفروش است

جام جم آنلاین: عباس چناری در باره وضعیت معیشتی خود گفت: من از سال ۷۲ تا سال ۸۲ در سطح لیگ کشوری داوری می‌کردم و ۷ سال هم داور ملی بوده‌ام. آدم آبروداری هستم و گدا نیستم. از فدراسیون فوتبال خواستم به من نظارت داوری یا نمایندگی بازی‌‌ها را در لیگ برتر بدهند. تجربه و تخصص این کار را دارم.

این داور ملی در گفت‌وگو با فارس ادامه داد: قبلا نزد کفاشیان رفته بودم و ایشان من را به مهدی تاج ارجاع داد. تاج به من وعده داد کمکم می‌کند و برایم مسکن مهر می‌گیرد و بیمه‌ام می‌کند. وی حتی نامه‌ای به مسئولان داوری نوشت که از من در لیگ آزادگان استفاده کنند تا بعد از مدتی بتوانم در لیگ برتر نظارت داوری بگیرم اما وقتی نامه‌ را برای برخی از کارکنان زیر مجموعه داوری بردم به من گفتند فکر نکن مهدی تاج همیشه هست! بعد از آن نامه هم یک نظارت داوری و دو نظارت ویژه به من دادند که سرکاری بود. آن‌ها را هم برای اینکه امضای تاج بود به من دادند. تاج می‌خواست برایم کارهای زیادی بکند.

این داور قدیمی تاکید کرد: رسولی‌نژاد معاون وزیر ورزش هم من را به حضور پذیرفت، خانواده‌ام را بیمه خدمات درمانی کرد و ۵ میلیون تومان از ۱۰ میلیون تومان مسکن مهر را به من داد. من ممنون آنها هستم اما دوست دارم بدانید گدا نیستم و فقط می‌خواهم در فدراسیون کاری به من بدهند.

چناری اضافه کرد: زندگی‌ام به هر شکلی که بود گذشت ولی اکنون روزگار سختی دارم و ۴ ماه است که نتوانسته‌ام کرایه خانه‌ام را بدهم. اکنون کنار خیابان دستفروشی می‌کنم و ماموران شهرداری هم گاهی اوقات مانع از کارم می‌شوند.

چناری بعد از این جملات به گریه افتاد و دیگر نتوانست به صحبت‌هایش ادامه بدهد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.