داوید لوئیز: لمپارد شایسته این رکوردشکنی بود

۲۴اردیبهشت،

لمپارد شنبه شب و در بازی شنبه تیمش مقابل استون ویلا موفق شد تا با گلزنی برای چلسی رکورد بابی تامبلینگ به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی را پشت سربگذارد. داوید لوئیس که بعد از اخراج رامیرس در آن بازی به میدان آمده بود، به لمپارد در زدن این گلها کمک کرد و حالا از اینکه لمپارد موفق شده تا چنین افتخاری را به نام خودش ثبت کند، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش گل، لوئیز در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« واقعا برای لمپارد خوشحالم؛ چون او شایستگی اش را داشت. لمپارد بازیکن فوق العاده ای است. یک بازیکن حرفه ای و یک انسان خیلی خوب. او هر روز می خواهد بیشتر تلاش کند و گلهای بیشتری بزند و معمولا این را نشان می دهد؛ من برایش واقعا خوشحالم.من در زندگی ام در کنار بازیکنان فوق العاده زیادی بازی کرده ام  ولی در چلسی لمپارد یک قهرمان است و یک داستان فوق العاده دارد. او یک انسان خیلی خوب و یک بازیکن خارق العاده است.»

این درحالی است که آینده لمپارد در چلسی با اما و اگرهایی مواجه است و سران این باشگاه هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد لمپارد که در پایان این فصل به اتمام می رسد، ارائه نکرده اند. داوید لوئیز درادامه صحبت هایش اعلام کرده که اگر لمپارد در چلسی بماند، او خوشحال خواهد شد.

این مدافع برزیلی دراین باره ادامه داد:« فرانک به این نیاز دارد تا بهترین گزینه را با قلبش انتخاب کند و سران باشگاه هم باید بهترین پیشنهاد را که به نفع هردو طرف است، ارائه کنند.من خوشحال می شوم که این فرصت را دارم که کنار بازیکنان بزرگی مثل لمپارد بازی کنم. اگر او فصل آینده هم در چلسی بماند من خوشحال می شوم.»

لوئیز درمورد فینال پیش روی تیمش در لیگ اروپا و مصاف با بنفیکا هم صحبت کرد و گفت:« ما حالا این فرصت را داریم تا در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم.ما در جمع ۴تیم برتر لیگ برتر هستیم و اگر به یک برد دیگر برسیم در جمع ۳ تیم برتر قرار خواهیم داشت. اگر در بازی با استون ویلا می باختیم، فشارها برروی ما بیشتر می شد ولی حالا ما می توانیم به بازی فینال فکر کنیم و به برنامه هایمان فکر کنیم و ببینیم که چه کارهایی باید انجام دهیم؛ چون بازی فینال بازی بزرگی خواهد بود. هر زمانی که به یک فینال می رسی، باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشی ، چون باید بدانی که برای رسیدن به فینال کارهای بزرگی انجام داده ای. من فرصت بزرگی دارم تا یک عنوان بزرگ اروپایی به دست بیاورم. این خواسته من و هم تیمی هایم است و باید برای محقق کردنش دست به کار شویم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.