دایی: امیدوارم حمله به قهرمانی صحت نداشته باشد/رویانیان:اهانت به قهرمانی و خانواده‌اش را محکوم می‌کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس نوشت:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم حمله به محسن قهرمانی و خانواده‌اش صحت نداشته باشد.
علی دایی دربارهٔ اظهارنظر محسن قهرمانی مبنی بر اینکه شایعه حمله به وی طی دو روز قبل صحت نداشته، اما شب قبل در یکی از خیابان‌های مشهد یک موتور سوار به وی و خانواده‌اش حمله کرد، گفت: امیدوارم این خبرها صحت نداشته باشد.
وی تصریح کرد: حریم شخصی اشخاص قابل احترام است و این کارهای ناپسند به طور طبیعی هرگز مورد تائید ما و هیچ یک از اهالی فوتبال کشور نیست. ما از قضاوت ایشان متضرر شدیم و به جای اینکه بازیکن سپاهان اخراج شود، تیم ما ۱۰ نفره شد و به ضرر ما پنالتی اعلام شد. بنده نیز حرف‌هایی زدم و سر حرف‌هایم هستم اما این کارها درست نیست. نباید به حریم شخصی اشخاص و خانواده‌شان اهانت شود. امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد.

سایت پرسپولیس در خبری دیگر نوشت:
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: خانواده محسن قهرمانی مثل خانواده خودم است و اهانت به خانواده ایشان را قویا محکوم می‌کنیم.
محمد رویانیان افزود: در خبرها خواندم که آقای محسن قهرمانی عنوان کرده‌اند که مورد سوء قصد قرار گرفته و یک موتور سوار به ایشان و خانواده‌اش حمله کرده است. در صورتی که چنین موضوعی صحت داشته باشد، قویا آن را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که حریم شخصی اشخاص تحت هر شرایطی باید حفظ شود.
وی افزود: خانواده قهرمانی را مثل خانواده خودم می‌دانم و اهانت به خانواده ایشان را اهانت به خانواده خودم می‌دانم و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این موضوع را شدیدا و قویا محکوم کرده و ما معتقدیم که حریم شخصی اشخاص باید حفظ شود. باشگاه پیگیری‌های لازم برای تضییع حق و حقوق تیم را از مراجع قانونی در فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کند و چنین مسائلی به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست و معتقدم هواداران فهیم پرسپولیس دست به چنین کارهایی نمی‌زنند و هر فردی که چنین کاری انجام دهد، از ما نیست.
رویانیان تصریح کرد: برغم اینکه پرسپولیس در سال‌های اخیر از قضاوت‌های محسن قهرمانی در دو بازی پرسپولیس برابر سپاهان و دربی فصل قبل متضرر شده، ما حمله و اهانت به شخص ایشان و خانواده‌اش را شدیدا محکوم کرده و معتقدیم مسائل حقوقی و پیگیری حق و حقوق تضییع شده تیم باید از طریق قانون و فدراسیون فوتبال پیگیری شود و این قبیل کارهای زننده و ناپسند مورد تائید ما نیست. باز هم می‌گویم خانواده قهرمانی را مثل خانواده خودم می‌دانم و ایجاد مزاحمت برای ایشان و خانواده‌اش را هرگز تحمل نکرده و شخصا پیگیر این موضوع خواهم شد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.