دایی: سر ما بی‌کلاه می‌ماند

۱۰م دیماه ،

سرمربی تیم راه آهن تهران بعد از باخت مقابل تیم گهر دورود مدعی شد که گل تیم راه آهن آفساید نبوده است و در صورتیکه این موضوع تایید شود کل داوری بازی زیر سوال می رود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، علی دایی در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و به هیچ وجه مستحق این شکست نبودیم.

وی با بیان اینکه پس از ده نفرشدن نیز توپ و میدان را در اختیار داشتیم، ادامه داد: گل بسیار بدی خوردیم ولی از دقیقه ۴۹ بازی در اختیار راه آهن بود.

دایی دربارهٔ مردود اعلام شدن گل تیمش اظهار کرد: فکر می کنم داور اشتباه کرد و گل سالم ما را نپذیرفت. فکر می‌کنم داور اشتباه کرد و گل سالم ما را نپذیرفت. اگر داور اشتباه کرده باشد یک عذرخواهی انجام می‌شود ولی سرما بی‌کلاه می‌ماند و در این صورت حق ما ضایع می‌شود.

وی با بیان اینکه به راحتی امتیاز از دست دادیم دربارهٔ ورزشگاه دورود عنوان کرد: این ورزشگاه امکانات لازم را نداشته و شرایط برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر را ندارد ولی از مردم دورود به خاطر تشویق دو تیم تشکر می‌کنم.

سرمربی راه آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلافاتش با خبرنگاران، گفت: این نظر شماست، من برای خبرنگاران احترام بسیاری قائلم و به کسی زور نگفته و بی احترامی نکرده ام. سوال غلط را جواب نمی دهم.

وی دربارهٔ لیگ ۱۸ تیمی نیز گفت: باید امکانات را دید، اگر شرایط فراهم باشد مشکلی ندارد.

دایی در پاسخ به سوالی دربارهٔ تیم ملی تصریح کرد: راجع به تیم ملی حرفی نمی زنم، صحبتهایم را قبلا گفته‌ام.

به گزارش مهر، سرمربی تیم راه آهن تهران در مورد عدم حضور در کنفرانس خبری قبل از بازی نیز بیان داشت: روز قبل از بازی به من اطلاع دادند که نشست خبری در محل هتل زاگرس بروجرد برگزار می گردد و من مطلع نبودم این نشست به دورود منتقل شده است، با این وجود من نمی توانستم برای یک مصاحبه خبری ۶۰ کیلومتر بیایم و برگردم و با توجه به حضور خبرنگاران در محل هتل زاگرس بروجرد برحسب وظیفه پاسخگوی آنها بودم.

به گزارش فارس، سرمربی راه آهن دربارهٔ مشکلش با محمد مایلی کهن از اظهار نظر اجتناب کرد و گفت: با کسی مشکلی ندارم؛ سوال بعدی لطفأ.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.