دایی: هر کسی به من نامردی کند، جوابش را می‌گیرد/ لیدرها آرامش را از پرسپولیس گرفته‌اند

منطقی بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: من یک پرسپولیسی هستم، اما حالا سرمربی راه آهنم و معلوم است که باید پس از گلزنی تیمم خوشحالی کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی پس از برد ۴ -۳ برابر پرسپولیس اظهار داشت: می خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که نمایش خوبی داشتند. در نیمه اول برتر از حریف بودیم و اجازه موقعیت سازی به سرخپوشان ندادیم. روز یک آفسایدگیری اشتباه گل اول را دریافت کردیم، ولی در مجموع منطقی بازی کردیم.

وی افزود: با توجه به کوتاهی قامت بازیکنانم باز هم روی ارسال ها گل خوردیم. شاید بازی قبل می توانستیم پیروز شویم، اما امروز خدا به ما عزت داد.

سرمربی راه آهن گفت: کاری به حریف ندارم و فقط می خواهم درباره توانایی های تیم خودم حرف بزنم. بازیکنان من امروز با غیرت بازی کردند و با تمام وجود به میدان آمدند.

او درباره خوشحالی کردنش پس از گل خوردن پرسپولیس عنوان کرد: نمی توانم فیلم بازی کنم. من یک پرسپولیسی هستم، اما حالا سرمربی راه آهنم و معلوم است که باید خوشحالی کنم. همه کار کردم تا امروز برنده شویم.

وی ادامه داد: امروز خدا خواست که بتوانیم بالای سر پرسپولیس قرار بگیریم. فکر نکنید که این ها شوخی و نامردی است. کسی نمی تواند نامردی کند و جوابش را نبیند. کسی که به من نامردی کند، جوابش را می‌گیرد.

سرمنربی اسبق تیم ملی درخصوص شرایط سرخپوشان گفت: این تیم را واقعاً دوست دارم. امسال یک کلمه علیه این تیم حرف نزدم. چه در زمان استیلی و چه دنیزلی. پرسپولیسی واقعی باید این تیم را حمایت کند، ولی این سکوها و هواداران همیشه خط گرفته اند و امروز هم خط گرفته بودند. یک عده به اسم لیدر که شاید تعدادشان ۱۰کم است، آرامش را از این تیم گرفته اند. اجازه دهید مردم خودشان بیایند بهترین تشویق ها را می کنند. بگذارید کسانی را که دوست دارند تشویق کنند. آخر فصل گذشته نیز به دلیل اینکه آنها از تیم دور بودند، توانستیم به موفق برسیم.

وی افزود:این پرسپولیس با این همه بازیکن به مربی هم نیاز ندارد و مطمئن باشید اگر این مسائل در پرسپولیس وجود نداشت، این تیم بالای جدول بود. شما ببینید در کجای ورزشگاه به نفع یک نفر شعار داده و علیه بقیه شعار سر داده می شود. اگر این کار را انجام دهید به همه چیز دست پیدا خواهید کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.