دبیرخانه‌های عفاف و حجاب درآموزش عالی

جام جم آنلاین: مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌‌ریزی اجتماعی وزارت علوم از راه‌اندازی دبیرخانه‌های عفاف و حجاب در مناطق پنج‌گانه آموزش عالی کشور خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، علی آدمی مدیر کل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌‌ریزی اجتماعی این وزارتخانه هدف از تشکیل دبیرخانه‌های عفاف و حجاب را ایجاد هماهنگی و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در مناطق پنج گانه آموزش عالی کشور عنوان کرد.

وی با بیان وظایف دبیرخانه‌های عفاف و حجاب در مناطق پنج‌گانه تهران، افزود: تقویت رشد معنوی جامعه علمی از طریق فرهنگ سازی عفاف و حجاب، نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و درونی کردن آن در میان اساتید، دانشجویان و کارکنان، برنامه ریزی و هماهنگی در حسن اجرای مقررات و لزوم هماهنگی با سایر دانشگاه‌های منطقه در موضوع عفاف و حجاب، از جمله وظایف این دبیرخانه‌هاست.

آدمی همچنین با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانشگاهی به عنوان مرکز علم و فرهنگ کشور، گفت: در راستای اسلامی شدن دانشگاه ‌ها، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نهادینه ساختن این ارزش دینی و درونی کردن آن در بین اقشار دانشجو را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و ایجاد این دبیرخانه ها یکی از گام‌هایی است که بدین‌منظور انجام خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.