دبیر فدراسیون بوکس: زنگ تفریح نیستیم

”همایون اردلان” روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: چهار بوکسور المپیکی ایران با برگزاری تمرینات آماده سازی در شرایط مناسبی قرار دارند.

وی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی بوکس ایران گفت: وزیر ورزش و جوانان به همراه ”حمید سجادی”، صبح امروز (سه شنبه) در اردوی تیم ملی بوکس حضور یافته و با بوکسورهای اعزامی به صحبت پرداختند.

اردلان خاطرنشان کرد: صحبت هایی که ”محمد عباسی” انجام داد، در کنار پاداشی که به نفرات ارایه کرد، باعث بالا بردن روحیه ورزشکاران شد.

دبیر فدراسیون بوکس یادآور شد: تیم چهار نفره بوکس ایران، بامداد فردا (چهارشنبه) عازم شهر لندن می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به این تیم برای کسب نتایج مناسب در المپیک لندن امیدوار است، اظهار داشت: مطمئن باشید زنگ تفریح نخواهیم بود و شانس گرفتن مدال را داریم. به خصوص در وزن های بالا که تعداد شرکت کنندگان کمتر است، برای رسیدن به موفقیت شانس بیشتری داریم.

اردلان در پاسخ به این سوال که کدام بوکسور ایران، شانس بیشتری برای مدال آوری دارد، اظهار داشت: ”علی مظاهری” به دلیل تجربه و سابقه درخشانی که دارد، از شانس بیشتری برخودار خواهد بود. ضمن اینکه ما به همه نفرات امید داریم.

وی در خصوص مصدومیت ”مهدی طلوتی” گفت: این بوکسور، دوران نقاهت خود را به خوبی سپری کرده و مشکلی برای مبارزه کردن ندارد.

اردلان در پایان اعلام کرد، مراسم قرعه کشی رقابت های بوکس بازی های المپیک لندن روز ۷ مرداد ماه انجام خواهد شد و مسابقات از عصر همین روز آغاز می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.