دبیر فدراسیون والیبال: بی‌اخلاقان در ترکیب تیم ملی جای ندارند

۰۳م اسفند ،

hemmat khahi-5-433.jpg

محمود افشاردوست گفت: فدراسیون والیبال از حضور بی‌اخلاق‌ها در تیم‌های ملی جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دبیر فدراسیون والیبال در خصوص مسائل به وجود آمده در مسابقات چهارشنبه شب لیگ برتر اظهار کرد: با صحبت‌هایی که با داورزنی کردیم، تصمیم گرفتیم ‌در صورتی که بازیکنی در مسابقات لیگ برتر رفتار ناشایستی از خود نشان دهد، حتی اگر از سوی کادر فنی تیم‌های ملی به اردو دعوت شود، فدراسیون والیبال از حضور آن بازیکن در اردو جلوگیری کند. پیراهن تیم ملی مقدس است و هر کسی شایسته پوشیدن این پیراهن نیست. به همه بازیکنان اخطار می‌دهیم که بی‌اخلاق‌ها هیچ جایی در تیم‌های ملی والیبال ایران ندارند.

وی افزود: در صورتی که بازیکنی از لحاظ فنی در سطح بالا باشد و مرتکب تخلفی شود، از حضور وی در تیم‌های ملی جلوگیری می‌شود وحتی در خصوص فعالیت آنها در لیگ برتر در سال آینده نیز تصمیم‌گیری می‌کنیم. همچنین به کمیته انضباطی ماموریت ویژه‌ای دادیم که مسائل به وجود آمده در بازی روز چهارشنبه پیکان و کاله را به دقت بررسی و با خاطیان به شدت برخورد کند.

افشار‌دوست، تصریح کرد: ما باید به قداست نام ایران و جایگاه تیم ملی بسیار توجه کنیم و به ذات ورزش نگرشی درست و واقع گرایانه داشته باشیم. به همین جهت فدراسیون والیبال تمام تلاش خود را می‌کند تا در راستای اخلاق مداری در والیبال کشور حرکت کند و امیدواریم که بازیکنان کادر فنی ما هم به این موضوع توجه کافی داشته باشند و با افزایش ظرفیت حرفه‌ای خود در لحظات حساس رفتار‌های ناشایست از خود بروز ندهند. بازیکنان ما باید فکر و رفتار حرفه‌ای داشته باشند تا والیبال کشورمان که اکنون نام معتبری در دنیا دارد، با همین روال حرکت کند و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک به درجات عالی‌تر برسیم و نام ایران و ایرانی را بر قله والیبال جهان برافرازیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.