دختران انگلیسی در آرزوی رسیدن به داعش!

دختران انگلیسی در آرزوی رسیدن به داعش! سایت خبری ممتاز نیوز: 

به نقل از اکسپرس، در سال ۲۰۲۴ میلادی حدود ۵۶ مورد گزارش ناپدید‌شدن زنان و دخترانی که احتمال پیوستن آن‌ها به گروه تروریستی داعش وجود داشت، بوسیله پلیس انگلیس دریافت شد.

این در حالی است که تعداد این موارد در سال ۲۰۲۴، ۴۳ نفر بود. «هلن بال،» سخنگوی پلیس انگلیس، اعلام کرد: افزایش تعداد دختران و زنانی که خانواده‌های خود را برای پیوستن به داعش ترک می‌کنند، بسیار نگران‌کننده است. بیشتر این افراد از خطراتی که در کمین آن‌ها است، مطلع نیستند و هرگز تصور نمی‌کنند احتمال این که دیگر نتوانند به کشور خود بازگردند، بسیار زیاد است.

در فیلمی که به تازگی منتشر شده است سه زن پناهجو از شرایط ناگوار زندگی در کشورهای جنگ‌زده سخن می‌گویند. پلیس امیدوار است زنان انگلیسی با دیدن این فیلم، متنبه شده و درباره تصمیم برای سفر به این کشورها تجدیدنظر کنند.

این زنان همچنین در نامه‌هایی سرگشاده خطاب به مادران انگلیسی از آن‌ها خواستند برای جلوگیری از سفر فرزندانشان، تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

یکی دیگر از مقامات پلیس انگلیس در این رابطه گفت: باید هر اقدامی که لازم است برای ممانعت از سفر زنان و دختران جوان به مناطق جنگی انجام شود. پیام من به مادران این است که اگر نگران فرزندان خود هستند، دست به کار شوند و جلوی فاجعه را بگیرند.

 

آخرین اخبار داعش و فیلم های مربوط به داعش را در این صفحه ببینید.

باز نشر: www.momtaznews.com |سایت ممتاز نیوز | اخبار ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.