دختری که خون می گرید +عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

گریه کردن و عرق کردن هر دو وسیله های دفاع بدن در مقابل موارد مختلف است. اشک زمانی خارج می گردد که چشمان نیاز به آب داشته باشند و عرق برای مواقعی است که بدن انسان از دمای اصلی خود خارج شده است و باید به دمای خود بازگردد.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، بیماری های نادر و عجیب هر ساله کودکان و بزرگسالان مختلفی را به خود مبتلا می کنند. این بیماری ها گاهی اوقات از همان بدو تولد وجود دارند اما زمانی نیز هست که کاملا ناگهانی و اتفاقی ایجاد می شوند. زندگی کردن با این بیماری های نادر بسیار سخت و طاقت فرساست.

“دلفینا سدنو” دختری ۱۹ ساله است که از ۴ سال قبل تا به امروز دچار بیماری بسیار سخت و عجیبی شده است. این بیماری ظاهر یا رفتار او را تحت تاثیر قرار نداده است بلکه تاثیر اصلی آن بر روی غدد ترشحی اشک و عرق این دختر بوده است.

مشکل این دختر بدین صورت است که هر زمان او گریه کند یا حتی عرق کند به جای آب از بدنش خون خارج می گردد. البته در مواردی ملاحظه شده است که خون از زیر ناخن ها یا حتی ناف او نیز خارج می گردد.

پزشکانی که در کشور او یعنی جمهوری دومنیکن می باشند سال هاست به دنبال راهی برای درمان این بیماری می باشند اما هیچکدام تا به امروز درمان قطعی برای آن پیدا نکرده اند. البته بعضی از آن ها حتی تا زمان خونریزی اصلا بیماری را باور هم نداشتند و آنرا توهم می دانستند.

او می گوید روز اول بسیار ترسناک بود و سبب شد تا چندین لیتر از بدنش خون خارج شود زیرا هر بار صورت خود را می دید بیشتر گریه می کرد و خون بیشتری جاری می شد. او پس از این ماجرا بسیار کمتر خانه را ترک کرده است زیرا ترس مسخره شدن داشته است.

او می گوید مردم با ترس خاصی نگاهش می کنند و این حالت بسیار عجیب و زجر آور است. این روزها پزشکان بسیاری این دختر را معاینه کرده اند و به دنبال راه خاصی می گردند تا برای همیشه این مشکل را برطرف کنند ولی نتیجه قطعی هنوز مشخص نیست چه خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.