دختر شیشه‌ای با نانچکو مردی را کشت!

مهر: شامگاه ششم اردیبهشت سال گذشته ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا در جریان کشف جسد متعلق به فردی به نام «نادر. ج» ۵۰ ساله در خانه‌ای در خیابان درودیان قرار گرفتند.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، برادر مقتول به ماموران گفت: زمانیکه از طریق اعضای خانواده برادرم اطلاع پیدا کردم که او به خانه نیامده و به تماس تلفن همراه خود نیز پاسخ نمی‌دهد، به خانه پدریمان در خیابان درویان آمدم و پس از ورود به خانه با جنازه دست و پا بسته شده برادرم روبرو شدم که بلافاصله با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

با آغاز تحقیقات می‌دانی، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که مقتول، خانه پدری خود را به مکانی برای خرید و فروش و مصرف موادمخدر تبدیل کرده است.

در ادامه تحقیقات، تعدادی از همسایگان در اظهارات مشابه عنوان داشتند که چند ساعت قبل از کشف جسد، دو نفر به نام‌های «امیرحسین. ش» ۲۵ ساله معروف به «کاکا» به همراه زن جوانی حدود ۲۲ ساله به نام «مهسا» معروف به «مهناز» که پیش از این بار‌ها برای خرید و یا مصرف مواد به این محل مراجعه داشته‌اند را، در حال خروج از خانه مشاهده کرده‌اند.

بنا به اطلاعات به دست آمده از تحقیقات می‌دانی، «امیرحسین» و «مهسا» در زمان خارج شدن از محل جنایت، ابتدا قصد داشته‌اند تا با استفاده از موتورسیکلت متعلق به مقتول از محل متواری شوند که به علت روشن نشدن موتورسیکلت، با‌‌ رها کردن موتور در داخل کوچه به صورت پیاده و با حالتی بسیار وحشت زده محل را ترک کرده‌اند.

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت مهسا و امیرحسین در خیابان ۱۷ شهریور ـ خیابان شکوفه، در تحقیقات خود متوجه شدند که خانواده این دو نفر در همسایگی یکدیگر بوده و «مهسا» و «امیرحسین» به واسطه اعتیاد به شیشه و مصرف مشترک مواد با یکدیگر ارتباط پیدا کرده‌اند.

به دلیل متواری بودن مهسا و امیرحسین از محل سکونتشان و بلامکان بودن این دو نفر و با توجه به اعتیاد شدید هر دو نفر به مصرف شیشه که احتمال ارتکاب هرگونه جرایم به ویژه سرقت را از سوی آن‌ها قوت می‌بخشید، مشخصات هر دو متهم تعقیب در اختیار کلیه مراکز انتظامی سطح کشور به ویژه کلانتری‌ها و پایگاه‌های پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرانجام با پیگیری‌های انجام شده در خصوص دستگیری مته‌مان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که امیرحسین در آذرماه سال گذشته به اتهام «سرقت» و «خرید فروش موادمخدر» دستگیر و روانه زندان شده است. بلافاصله هماهنگی لازم انجام و متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

با انتقال متهم به اداره دهم و آغاز تحقیقات وی صراحتا به مشارکت در جنایت اعتراف و ضمن معرفی مهسا به عنوان عامل اصلی جنایت، گفت: از آنجائیکه دیگر پولی برای خرید مواد نداشتیم، تصمیم گرفتیم تا به بهانه خرید مواد و در اصل برای سرقت وجوه نقد و مواد مخدر، به خانه مقتول برویم. پس از ورود به داخل خانه، زمانیکه مقتول متوجه قصد و نیت ما شد با یکدیگر درگیر شدیم که بلافاصله من اقدام به زدن اسپری اشک آور به صورت او کرده و در همین زمان با کمک مهسا، دست و پا و دهان مقتول را بسته و در ادامه مهسا با زنجیر یک عدد «نان چیکو» که در داخل خانه پیدا کرده بود، اقدام به خفه کردن مقتول کرد.

متهم در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پس از کشته شدن مقتول و در بازرسی خانه به دنبال پول و مواد گشته اما موفق به پیدا کردن مواد و یا پول‌های داخل خانه نشدیم و برای همین تصمیم به سرقت موتورسیکلت گرفتیم که آن نیز روشن نشد.

با اعترافات به دست آمده از امیر حسین و شناسایی مخفیگاه مهسا در خانه یکی از دوستانش واقع در خیابان نبرد شمالی، کارآگاهان موفق به دستگیری و انتقال متهم به اداره دهم شدند.

مهسا ضمن تایید اعترافات امیر حسین، در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: آنقدر زنجیر نان چیکو را به دور گردن مقتول نگه داشتم که صورتش سیاه شد و دیگر نفس نکشید.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده – معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، – با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح مته‌مان در خصوص ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت برای مته‌مان پرونده صادر شد.

جوان آنلاین – آخرین عناوین اجتماعی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.