دختر محسن آرمین به چه دلیل از دانشگاه اخراج شد + سند

بی بی سی هم از خبر باشگاه خبرنگاران رمزگشایی کرد؛

در پی افشاگری باشگاه خبرنگاران از چهره یک عنصر ضد اخلاقی در فضای مجازی، باز هم شبکه ضد انقلاب بی بی سی فارسی در اقدامی شتاب زده و سوال برانگیز وارد میدان شد و با ترتیب دادن مصاحبه‌ای با این فرد سعی در توجیه اقدامات غیر اخلاقی وی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ در پی درج اخباری از سوی باشگاه خبرنگاران که چهره اصلی یک عنصر ضداخلاقی اپوزسیون را برملا می‌کرد، شبکه سلطنتی انگلیس در اقدامی شتابزده با ترتیب دادن مصاحبه‌ای با مرضیه آرمین، علاوه بر توجیه اقدامات ضداخلاقی او که منجر به اخراج وی از دانشگاه شده بود در یک اقدام کاملاً غیر حرفه‌ای از چهره خانواده وی رمزگشایی کرد!

در خبری که باشگاه خبرنگاران در هفته گذشته با عنوان “نویسنده مقاله موهن و ضد اخلاقی “من خیانت می‌کنم” کیست؟” منتشر کرد ضمن اشاره به اقدامات ضداخلاقی مرضیه آرمین، عنصر وابسته به جریان فتنه و اپوزوسیون که حالا مدال افتخار سخنگویی سازمان صهیونیستی بهائیت را نیز بر گردن دارد بدون نام آوردن از پدر وی عنوان کرد تحقیقات از کشف رابطه نسبی این فرد با محسن آرمین ادامه دارد و در وقت مقتضی اعلام خواهد شد.

*بی بی سی فارسی هم مانند العربیه رمزگشایی کرد

شب گذشته شبکه وابسته به خاندان ملکه و ترتیب دادن مصاحبه‌ای تصویری با عنصر به خدمت بهائیت درآمده سعی در تطهیر چهره این عنصر ضداخلاقی و صهیونیستی داشت، بی بی سی فارسی با طرح سوالی در خصوص علت اخراج وی از دانشگاه و دادن تریبون به او اینگونه وانمود کرد که علت اخراج مرضیه آرمین از دانشگاه مخالفت او با ولایت فقیه و نسبت نسبی وی با محسن آرمین بوده است.

دست اندرکاران شبکه بی بی سی فارسی در اقدامی کاملا شتابزده و غیر حرفه‌ای در ابتدای مصاحبه با مرضیه آرمین عنوان کردند که نامبرده دختر محسن آرمین است این در حالی است که باشگاه خبرنگاران بدون اشاره به نام محسن آرمین تأکید کرده بود که تحقیقات در خصوص پیدا کردن رابطه نسبی مرضیه آرمین و محسن آرمین همچنان ادامه دارد، اما بی بی سی فارسی با رمزگشایی رابطه پدر و فرزندی این دو کار را راحت کرد.

محسن آرمین از اعضای وابسته به جریان فتنه و از اعضای حزب منحله مجاهدین است که در زمان فتنه سال ۸۸ نقشی کلیدی را در ناآرامی‌ها ایفا می‌کرد.

البته پیش از این نیز رسانه صهیونیستی العربیه نیز ضمن رمزگشایی از یک خبر باشگاه خبرنگاران (خبر مورد نظر را اینجا بخوانید) نام میرطاهر موسوی را که به صورت اختصار در خبر باشگاه خبرنگاران درج شده بود کامل کرده و اطلاعات تکمیلی را از وی در خبر خود درج کرده بود.

*مرضیه آرمین و یک ادعای دروغ

مرضیه آرمین با قرار گرفتن در قاب تصویر بی بی سی فارسی ضمن مظلوم نمایی علت اخراج خود از دانشگاه را مخالفت با ولایت فقیه و نسبت فرزندی‌اش با محسن آرمین اعلام کرد؛ این در حالی است که این عنصر بهائی همانطور که ما می‌دانیم و خود او هم علت اخراج خود را می‌داند اما ما از بیان آن معذوریم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.