دختر و پسر سارق پشت چراغ قرمز دستگیر شدند + عکس

۲۶م اسفند ،

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت: عوامل واحد گشت این یگان طی تعقیب و گریزی و شلیک چند تیر سارقان لوازم خودرو را در پشت چراغ قرمز دستگیر کنند.

ممتازنیوز: سرهنگ یحیی کاهه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل واحد گشت خودرویی این کلانتری در حین گشت زنی مستمر خود در محدوده حوزه استحفاظی در ساعت ۶:۳۰ روز جاری موفق به رویت فردی که در حال بازکردن درب خودرو پژو ۲۰۶ بود، شدند.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در ادامه گفت: سارق به محض ملاحظه ماموران به در یک خودروی پراید سوار شده و به همراه همدست خود متواری می گردد.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران طی تعقیب و گریز و با همکاری عوامل پلیس راهور توانستند با قرمز کردن چراغ خیابان فتحی خودروی متهمان را توقیف سازند که به دنبال آن متهمان بلافاصله از خودرو پیاده و قصد فرار با پای پیاده را داشتند که با شلیک ۴ تیر هوایی توسط دو تن از ماموران متهمان دستگیر و به مقر انتقال داده می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه مشخص گردید متهان به نامهای امیرارسلان و مائده از سابقه داران سرقت لوازم خودرو می باشند و همچنین خودروی پراید نیز شب قبل از همان محدوده به سرقت رفته است.

گفتنی است پرونده متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارسال گردید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.