درآمد هواپیمایی اتحاد ۱۹ درصد افزایش یافت

 

سیبنا: هواپیمایی اتحاد در سه ماهه سوم سال جاری درآمدی معادل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کسب نموده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۱۹ درصد افزایش یافته است.  

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران از ابوظبی در همین دوره ، تعداد مسافران جابجا شده توسط این هواپیمایی با رشدی معادل ۲۳درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل به دو میلیون و هشتصد هزار نفر بالغ می گردد.

این رشد نتیجه توسعه پایدار این شرکت ، گسترش شبکه پروازهای بین المللی و انعقاد قراردادهای اشتراک کد و همکاری با سایر خطوط هوایی جهان می باشد .

اتحاد با کمک ۳۸ شریک تجاری خود در حال حاضر شبکه ای بالغ بر ۳۱۵ مقصد را پوشش می دهد که در این زمینه رتبه اول را در بین خطوط هواپیمایی خاورمیانه دارا می باشد. این قراردادها نیز در سه ماهه سوم سال جاری ۵۱ درصد رشد درآمدی را ثبت نموده اند.

بر طبق برنامه ریزی های انجام شده ، هواپیمایی اتحاد تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی پذیرای بیش از ۱۰ میلیون نفر مسافر در سراسر جهان خواهد بود.

دپارتمان حمل بار اتحاد ،‌کریستال کارگونیز با حمل۹۳ هزاروپانصد وشصت تن بار در سه ماهه سوم و ثبت رشد ۱۸درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، درآمد کلی معادل ۱۸۱ میلیون وششصد هزار دلار (با ۶ درصد رشد) کسب نموده است. کریستال کارگو ناوگان هواپیمایی باری متشکل از ۶ فروند هواپیما در اختیار دارد.

هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی است که مرکز آن در ابوظبی واقع بوده و در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است . این خط هوایی که در سال ۲۰۱۱ بیش از ۸ میلیون و سیصد هزار نفر را در سراسر جهان جا به جا نموده است به ۸۷ مقصد بین المللی با ناوگانی متشکل از ۶۷ فروند هواپیما پرواز می نماید.

اتحاد پروازهای خود به تهران را از سوم دسامبر سال ۲۰۰۶ آغاز نموده و در حال حاضر با ۳ پرواز هفتگی تهران و ابوظبی را به یکدیگر متصل می نماید.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.