درآمد ۲۰۰ میلیونی حق پزشکان است؟/ نظر کاربران خبرآنلاین درباره اعداد و ارقام معاون اول رییس جمهور

تعدادی این درآمد را به دلیل تلاشی که پزشکان متخصص برای تحصیل و نجات جان انسان ها می کشند، حق آنها دانستند و برخی هم چنین درآمدی را نا حق می دانند.

کاربری نوشته است: “ازسوم راهنمایی بکوب خونده-دبیرستان-۷سال عمومی-۲سال طرح-۴سال تخصص-۲سال طرح -خدا تا کشیک اونم تو چه وضعی-۱۵سال بابی پولی سینه خیز خودشو کشونده.حقشه.اختلاس که نکرده.”

و همچنین: “دکتر اگه درآمد میلیونی داره ، نون یه عمر زحمت و بدبختیشو الان داره میخوره !
به نظر من پاکترین و حلال ترین پولی که داره بدست میاد مال همین پزشکاست !
(حالا به جز تعداد معدودی )
این انصاف نیست که آقای رحیمی این طور حرف زده !”

و یا: “مدرک معتبر گرفته باهش کار میکنه دزدی که نکرده مالیات هم هر کی نداد وظیفه اداره دارایی اعلام کنه
مهمترین مشکل این طرح همون تامین بودجه اشه که باید بیمه ها پرداخت کنند.”

اما کاربری در پاسخ نوشته است: “اکثریت جامعه پزشکان افراد بسیار محترمی هستند ولی یک عده قلیل از آنها کاری با مردم کردند که هیچ جنایتکاری نمی کنه . ۱- گرفتن پولهای زیرمیزی به کرات ۲- جابجائی بیمار از بیمارستان های دولتی به خصوصی ۳- اغراق در وضعیت سلامتی بیمار تا بهتر پول بدهند ۴- جابجا کردن نوبت عمل بیمارانی که زیرمیزی می دهند و بیمارانی که نمی دهند ۵- روانه کردن بیمار از بیمارستانهای دولتی به مطب تا حق ویزیتشان برسه ۶- عیب گذاشتن روی بیمار تا بتونند داروهای خاص را به قیمت گزاف بفروشند. من خودم دکتری را می شناسم که به من و حداقل ۶ نفر از دوستانم گفته فرزندتان دچار نرمی استخوانه و…… مردم شاید از هر کسی و در هر شغلی توقع ای نداشته باشند ولی از دکترها و یکی و دو شغل دیگه توقع انساندوستی دارند.”

و همچنین عابر نوشته: “این عیب گذاشتن فقط برای فروش دارو نیست گاهی عیب می ذارن و بر می دارن طرف رو عمل می کنند من خودم از یک دوست پزشک شنیدم که می گفت حتی سیاست بیمارستانی که دارن توش کار می کننداینه و عملن مدیر بیمارستان هم که یک پزشک بود بهشون گفته بود که مریض تراشی کنند و هی عمل جور کنند. این افراد باید به شدت جریمه بشوند چون که با اعتماد و قوه تصمیم سازی افراد برای سلامتشون دارن بازی میکنند.

باید به جراحی های زیبایی مالیات ۵۰ – ۶۰ درصدی ببندند مثل تمام ممالک پیشرفته . دیگر مورد یکی گفته این دکترا زیاد درس خوندن خوندن که خوندن! خیلی از مهندسا هم زیاد درس خوندن خیلی های دیگه هم همینطور باید پول زیاد بگیرن ؟بله مزد زحمتشون رو بگیرن زیاد درس خوندن دلیل میشه بیان یک هو میلیاردی درآمد داشته باشن با بزرگ کوچیک کردن اعضا و جوارح بدن ، با مریض تراشی، با مجبور کردن بیمار بیمارستان دولتی واسه مراجعه به مطب و گول زدنشون

کاربری هم از درآمد ۱۸۰ میلیونی دایی پزشکش نوشته: “دایی بنده جراح و فوق تخصص چشم میباشد، درآمد ایشون بطور متوسط ماهیانه ١٨٠ میلیون تومان است
که بگفته پسرش برای چیزی حدود١٠٠ میلیون تؤمان آن مالیاتی نمیدهد!
بهتر است بگوییم که جایی ثبت نمیشود که شامل مالیات شود!!!!!!
درکل زندگی بکام عیال وفرزندانش میباشد!!!!!!!!”

اما چند نفر هم پاسخ به به معاون اول رییس جمهور داده اند که اجرای پزشک خانواده را موجب توزیع درآمد پزشکان و کم شدن درآمدهای ۲۰۰ میلیونی دانسته است: “اقای رحیمی عزیزاگر اطلاع ندارید باید به عرض برسانم؛
اولا این طرح پزشکان عمومی را شامل میگردد که ۹۰ درصد انها زیر خط فقر زندگی میکنند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند نه متخصصین با درامد انچنانی که میفرمایید!!!!!!
دوما با اجرای این طرح نهایتا ۳۰ درصد پزشکان عمومی درامدی حدود ۱ میلیون پیدا میکنند و ۷۰ درصد بقیه بیچاره و بیکار میشوند!{با یک حساب سر انگشتی این مطلب معلوم میشود ۱-اگر اجاره یک مطب حدود ۵۰۰ هزار تومان ۲-هزینه استخدام منشی و ماما یا پرستار که طبق طرح به عهده پزشک بیچاره هست!! حدود ۱/۵ میلیون تومان ۳- مالیات و هزینه برق و اب و تلفن و وسایل مصرفی مطب حدود ۷۰۰هزار تومارا از درامدی که به فرض با حداکثر بیمار ویزیت شده در ماه و سرانه در نظر گرفته شده یعنی ۱۷۵۰تومان کسر کنید.”

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات، به این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا این خبر منتشر شده اند، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

۴۷۴۷

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.