درخشنده: با تعامل با ارشاد مشکلات ممیزی فیلمم حل شد

در پی مشکلات ممیزی ˝هیس دخترها فریاد نمی زنند˝

مدتی است بحث بر سر ممیزی‌ها و اعمال آن از سوی کارگردان نقل محافل سینمایی است اما درخشنده می‌گوید با تعامل مشکل فیلم حل شده است.

پوران درخشنده در گفت و گو با هنرآنلاین ضمن اعلام پشت سر گذاشتن مراحل پایانی فیلمش گفت: “هیس دخترها فریاد نمی زنن” آماده است و روزهای پایانی فنی اش را پشت سر می گذارد.

او در ادامه دربارهٔ مضمون شجاعانه فیلمش گفت: من تمام تلاشم را کرده ام که بتوانم به بهترین شکل با مخاطبم ارتباط برقرار کنم، که امیدوارم این اتفاق حاصل شود.

این کارگردان دربارهٔ کیفت آثار رسیده به جشنواره گفت: به سبب اینکه آثار دیگر را ندیده ام نمی توانم راجع به کیفیتش حرفی بزنم اما همین که توانسته اند نظر هیئت انتخاب را جلب کنند یعنی به لحاظ کیفی قابل قبول می باشند.

او در پایان گفت: امیدوارم رقابت در فضایی سالم اتفاق بیفتد و همه فیلم ها به انچه حقشان است برسند.

شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

“هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند” به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. تهیه‌کنندگی این پروژه پربازیگر برعهده درخشنده است.

پوران درخشنده پیش از این فیلم‌های سینمایی “خواب‌های دنباله‌دار”، “بچه‌های ابدی”، “رویای خیس”، “شمعی در باد”، “عشق بدون مرز” و … را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.