درخشنده با حرفه‌ای‌ها در تلویزیون

جام جم آنلاین: تله‌فیلم‌های «در جستجوی خواستگار»، «به رنگ باران»، «حرفه‌ای‌ها»، «مسافر بهشت»، «عهدشکنی» و «دختران جنگ» آماده پخش از شبکه ۳ شد.

دو سه سال پیش پوران درخشنده، کارگردان سینما، تله‌فیلمی با نام «حرفه‌ای‌ها» را برای شبکه ۳ سیما مقابل دوربین برد. این فیلم اکنون آماده نمایش از این شبکه است و بزودی روانه آنتن می‌شود.

داستان «حرفه‌ای‌ها» درباره دو دوست به نام‌های آذین و بیژن است که به خاطر مناسباتی با یکدیگر شریک می‌شوند اما خیلی زود این شراکت سمت و سوی دیگری پیدا می‌کند و باعث می‌شود پای آدم‌های مختلفی به ماجرا باز شود.

در این فیلم تلویزیونی داریوش فرهنگ در یکی از نقش‌های اصلی ظاهر شده است. به جز او بازیگران دیگری از جمله حنانه شهشهانی، مجید جوزانی، عزت‌الله مهرآوران، محسن اصلانی، گیتی ساعتچی، هیلدا رنجبران، حسین شهاب، مسعود چوبین، حمیدرضا محمدیان و یگانه محمدرضا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نویسندگی این فیلم تلویزیونی به عهده محسن قادری بوده، رضا جلالی آن را تصویربرداری کرده، هادی افشار صدابرداری آن را به عهده داشته، ناصر چشم‌آذر برای آن موسیقی ساخته، مهین نویدی طراحی گریم آن را انجام داده و ژیلا مهرجویی به عنوان طراح صحنه و لباس در این فیلم حضور داشته است.

فیلم «مسافر بهشت» را فریدون جیرانی برای شبکه ۳ سیما تهیه و کارگردانی کرده است. فاطمه گودرزی در این تله‌فیلم نقش یک راننده آژانس را بازی می‌کند. داستان این فیلم درباره زنی است که فقط ۲۴ ساعت وقت دارد تا پسرش را از مرگ نجات دهد.

از دیگر تولیدات شبکه ۳ می‌توان به تله‌‌فیلم «دختران جنگ» به کارگردانی احمد عبداللهیان و تهیه‌کنندگی هادی مشکات اشاره کرد. این فیلم قرار است به مناسبت ۳ خرداد، روز آزادسازی خرمشهر از شبکه ۳ پخش شود.

در این فیلم ساناز سماواتی، مینا نوروزی، رحمان مقدم و مرجان شکوفکی نقش‌های اصلی را بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «در جستجوی خواستگار» را حسین آقاهرندی کارگردانی و علی پورکیانی و حسین آقاهرندی آن را تهیه کرده‌اند. سیاوش طهمورث، افسانه چهره‌آزاد، مونا فرجاد، بابک بهشاد، احمدرضا اسعدی، صنم سجادیان و صدف احمدی در این فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره شخصی به نام مسعود دلنواز است که به همراه تنها دخترش فروغ و همسرش مهین زندگی می‌کند. بعد از سی و دومین جشن تولد دختر، مسعود دلنواز و همسرش به این فکر می‌افتند که هر چه زودتر دخترشان را قانع کنند ازدواج کند و به یکی از خواستگارها جواب مثبت دهد اما متوجه موضوعی جدید می‌شوند و آن این‌که دخترشان تاکنون خواستگاری نداشته است.

تله‌فیلم «عهدشکنی» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه‌کنندگی حمید محمدی و مرتضی اسماعیلی آماده نمایش از شبکه ۳ سیماست.

در این فیلم پرویز فلاحی‌پور، اصغر همت، رامتین خداپناهی، آزاده ریاضی و زنده یاد فاطمه طاهری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلمنامه «عهدشکنی» را سمیه تاجیک با مضمونی اجتماعی نوشته است. این فیلم داستان سه دوست را روایت می‌کند که در یک محله قدیمی بر اثر اتفاقی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

فیلم تلویزیونی «به رنگ باران» نیز محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ است. بنا بر این گزارش، نویسنده و کارگردان این فیلم تلویزیونی سید مجید موسویان بوده و امان‌الله پیشنماززاده آن را تهیه کرده است.

در فیلم «به رنگ باران» بازیگرانی چون محمودرضا قدیریان، حمید ابراهیمی، اسماعیل خلج، خشایار راد، فریده دریامج، نازآفرین کاظمی، سارا کاشفی و آذر فرامرزی ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان این تله فیلم آمده است: عزیزالله، طلبه جوانی است که بعد از مشرف شدن به لباس روحانیت به روستای زادگاهش برمی‌گردد تا زمینی را که از پدرش به او ارث رسیده، بفروشد و دوباره به شهر برگردد، اما با شرایطی مواجه می‌شود که مجبور به پیگیری اموال پدری می‌شود. برحسب اتفاق در معدن ذغال سنگ گرفتار می‌شود و…

برخی از عوامل سازنده این تله‌فیلم عبارتند از: مدیر تصویربرداری: جواد صفا، تدوینگر و صداگذار: رضا مطهری، صدابردار: بابک نیازی، مدیر تولید: وحید مرادی و مدیر تدارکات: سعید عطایی.

jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.