درخواست از بازیگران شبکه‌های اجتماعی؛ با رئیس‌جمهور همراه شوید

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

در پی حمایت از مردم غزه صورت گرفت:

درخواست از بازیگران شبکه‌های اجتماعی؛ با رئیس‌جمهور همراه شوید

ایران > دولت – ممتازنیوز:
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از فعالان فضای مجازی خواست تا در حمایت بیشتر از مظلومان غزه، با رئیس‌جمهور همراه شوند.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود از فعالان فضای مجازی خواسته تا با دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری، در همراهی و حمایت از مردم غزه همراه شوند.

پرویز اسماعیلی نوشت: «تقریباً تمام دو روز آخر هفته رئیس جمهور (پنج‌شنبه و جمعه) به پیگیری مجدانه ایشان در قبال جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در غزه اختصاص یافت. از پیام به روسای کشورهای اسلامی؛ تا گفتگوی تلفنی با سران برخی کشورهای موثر؛ و تا انتشار بیانیه جنبش عدم تعهدها در محکومیت این وحشی‌گری‌ها. این بیانیه قبل از سحرگاه شنبه ۲۱ تیر ماه و از سوی دکتر روحانی به عنوان رئیس جنبش غیر متعهدها در نیویورک مقر سازمان ملل منتشر شد.

تلاش‌های رئیس‌جمهور در این زمینه امروز هم ادامه دارد اما سوال اینجاست: سهم نهادهای اجتماعی و از جمله بازیگران عرصه شبکه‌های اجتماعی و مجازی در یاری رساندن به دکتر روحانی، و در حقیقت یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین چیست؟

با رئیس‌جمهور همراه شوید. از هر طریقی که می‌توانید. از تولید مطلب و سهم‌گیری در شبکه‌های موثر اجتماعی تا کمپین‌های حمایت از مظلومان غزه و تا هر گونه آثار ادبی و تصویری که وجدان‌های آگاه را در جهان بیدار کند».

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.