درخواست افتتاح قهوه خانه های اسلامی در عربستان!

قهوه خانه های فعلی عربستان جوانان را به معصیت و وقت تلف کردن بیهوده می کشاند.

به گزارش سرویس وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از شیعه آنلاین، شیخ «راشد بن زید الجدوع» از مفتیان عربستان سعودی طی اظهاراتی خواستار بسته شدن و پلمپ قهوه خانه های موجود در عربستان و افتتاح قهوه خانه های اسلامی شد.

وی گفت: در قهوه خانه های اسلامی که افتتاح می شود، باید همه بازی های سالمی که سرگرم کننده جوانان است وجود داشته باشد. در کنار آن نیز کتابخانه های مخصوص که حاوی کتب مفید و اسلامی است نیز در این گونه قهوه خانه ها ضروری است.

این مفتی وهابی همچنین افزود: قهوه خانه های فعلی جوانان را به معصیت و وقت تلف کردن بیهوده می کشاند. برای مثال آنان تمام وقت خود را در چنین اماکنی به کشیدن قلیان و سیگار و شنیدن انواع موزیک و یا دیدن شبکه های تلویزیونی غیر مفید تلف می کنند و اصلا از وقتشان استفاده نمی کنند.

وی در ادامه گفت: بنده به همراه تعدادی از دوستان تاکنون چندین بار به قهوه خانه ها رفتیم و با جوانان در مورد مسائل مفید و دینی صحبت کرده ایم. بحمدالله اکثر قریب به اتفاق آنان حرف های ما را می پذیرند و از آن استقبال می کنند و این نشان دهنده آن است که زمینه برای افتتاح قهوه خانه های اسلامی وجود دارد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.