درخواست تمامی محیط بانان؛ امکانات ما هم با ابزار شکارچیان به روز شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: ما محیط بانان همیشه اعتقاد بر این داریم که امکانات ما هم با ابزار شکارچیان پیش رود تا از آنان عقب نمانیم.

 میران زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: وضعیت محیط بانان نسبت به قبل وضعیت مطلوب تری دارد اما کافی نیست  و اگر انگیزه و علاقه نباشد نمی توانند در کارشان موفق باشند.
 
وی با اشاره به کمبود نیرو در استان گفت: ما در سطح استان ۳ پارک ملی ، ۳ منطقه شکار ممنوع و ۳ منطقه  حفاظت شده داریم اما تعداد و نیروهای محیط بانی  که در اختیار دادیم جوابگوی ما نیست البته نه  تنها در استان تهران بلکه در کل کشور با کمبود نیرو مواجه ایم و از مسئولان انتظار داریم این کمبودها را برطرف کنند تا محیط بانان با فراغ بال به خدمات بپردازند. 
 
 وی با اشاره به درخواست تمامی محیط بانان اظهار داشت: خواسته محیط بانان خواسته یک شخص نیست بلکه همه ما  اعتقاد بر این داریم که امکانات ما حداقل با زمان پیش رود  و با امکانات شکارچیان هم خوانی داشته باشد  تا در این مورد عقب نمانیم. 
 حیران زاده در ادامه با بیان این مطلب که امیدواریم به امکانات رفاهی و حقوقی آنان  توجه بیشتری شود اظهار داشت: امکانات یک محیط بانان باید از ابزاری که یک شکارچی از آن استفاده می کند به مراتب بهتر باشد تا توان مقابله با آن را داشته باشد. 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشوردر پایان خاطر نشان  کرد: کار محیط بانان، کار در طبیعت است و طبیعت  هم قاعده و قانون پیش بینی همچون باد و باران و یخ بندان پیش می اید و این تنها  عشق یک  محیط بان به شغلش است که امانات پروردگار حفظ و حراست کند./
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.