درخواست لاریجانی برای رسیدگی فوری به حادثه دیدگان از زلزله

با ارسال پیام عنوان شد:

ایران > قانونگذاری
ضرورت دارد مسئولین ذی‌ربط و سازمان‌های امداد و نجات با تشکیل ستادهای بحران و مدیریت عملیات و بسیج همه امکانات و رسیدگی فوری و سریع به حادثه‌دیدگان ضمن بررسی ابعاد این سانحه و میزان خسارات به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت وقوع زلزله شمال غرب کشور با حادثه‌دیدگان این زلزله همدردی کرد.

 در پیام علی‌ لاریجانی آمده است:

«وقوع زمین لرزه شدید در بخش‌هایی از شمال غرب کشور به ویژه در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان باعث بروز آسیب‌ها و صدمات در این مناطق شد.

متاسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان جان باختند و جمعی دیگر نیز دچار مصدومیت شدند و بخش‌هایی از این مناطق نیز آسیب جدی دیده‌اند که ضرورت دارد مسئولین ذی‌ربط و سازمان‌های امداد و نجات با تشکیل ستادهای بحران و مدیریت عملیات و بسیج همه امکانات و رسیدگی فوری و سریع به حادثه‌دیدگان ضمن بررسی ابعاد این سانحه و میزان خسارات به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

اگرچه مردم ما نشان داده‌اند که در مواقع سخت و دشوار به یاری هموطنان آسیب دیده خود می‌شتابند اما ضرورت دارد مسئولین بخش‌های امدادرسان با مدیریت کمک‌های مردم خداجوی به کمک و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و محرومان این حادثه بپردازند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان و همچنین آرزوی شفای عاجل مجروحان و طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان در این لیالی قدر، امیدوارم با همت مردم و تلاش فوری و پرشتاب مسئولین و دستگاه‌های امداد و نجات آلام و رنج‌های آسیب‌دیدگان کاهش یابد.»


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.