دردسر ساز شدن انتخاب ملکه زیبایی ۲۰۱۲ فرانسه + تصاویر

۳۰م آذر ،

عکس

اتهام انتخاب نژاد پرستانه ملکه زیبایی ۲۰۱۲ فرانسوی سوژه تازه رسانه های این کشور ملکه زیبایی تازه فرانسه درست چند روز بعد از بدست آوردن تاج این عنوان در معرض اتهام نژادپرستانه بودن این رقابتها و در گیری وی با برندگان قبلی این عنوان گرفته است.به گزارش ممتازنیوز نماینده شورای انجمن سیاهان این دختر ۱۹ ساله به نام “مارین لوفلین” را شایسته این عنوان ندانسته و به کمبود شرکت کنندگان عرب و سیاه پوست در این رقابتها اعتراض کرد.

عکس

این سازمان این انتخاب را توهین به تنوع قومی کشور فرانسه دانسته است اما این اتهامات واکنش خشمگینانه طرفداران خانم “لورفلین” را به همراه داشته است نماینده این سازمان اعلام کرده است این انتخاب نژادپرستانه انکار وجود ریشه افریقایی بسیاری از مردم فرانسه است.رئیس برگزاری مسابقات دختر شایسته فرانسه این نوع صحبتها را سبب ایجاد اختلاف میان اقوام مختلف فرانسوی دانسته و حمایت خود را از انتخاب کمیته داوران این دوره از رقابتها اعلام کرده است.

این دختر ۱۹ ساله که دانشجوی رشته پزشکی نیز هست انتقادات دیگری نیز داشته است از جمله اینکه زیبایی چهره اش را مدیون عمل زیبایی بینی اش است . او برای کسب این عنوان با ۳۲ فینالیست دیگر از اقوام مختلف فرانسوی رقابت کرد.

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: جمعه ۱ دی
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, دختر شایسته ۲۰۱۲ فرانسوی, دختران جذاب, دختران زیبا, زنان جذاب, زنان زیبا, عکس دختر, ملکه زیبایی ۲۰۱۲, ملکه زیبایی ۲۰۱۲ فرانسوی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.