درمان جالب دختری که روزی ۶۰ بار تشنج می کند +عکس

girls2

girls2

همیشه درمورد اثرمیوه و مواد غذایی مختلف برای شما صحبت می شود اما شاید درصد کمی از ما واقعا به همه آنچه گفته می شود اعتقاد داشته باشیم و این دقیقا نکته بدی در مورداخلاقیات انسان هاست زیرا گاهی چند میوه یا ماده خوراکی ساده می توانند انسان را نجات دهند.

“لاریسا رول” دختری دوساله است که از همان ابتدا به همراه یک ضایعه مغزی متولد شد و همین ضایعه مانع از بینایی یا شنوایی این کودک شده است همچنین پزشکان اعتقاد دارند تا چند سال دیگر مغز او از رشد باز مانده و همانقدر می ماند.

girls1

نکته دیگر در مورد بیماری این دختر، روزی ۶۰ بار تشنج شدید او است که گاهی هر کدام از تشنج ها تا یک ساعت هم طول می کشد. پزشکان اعتقاد دارند این تشنج ها از همان لحظه تولد در بدن او بوده است و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.

با همه راهنمایی های پزشکان اما والدین این دختر راهی جالب را برای بهبود تشنج ها پیدا کرده اند. آن ها هر روز مقدار مشخصی شاهدانه به این کودک دو ساله می دهند زیرا به مانند یکی دارویی آرام کننده مانع از تشنج های پیاپی او می شود.

این درمان تا حدی جوابگوی تشنجات بوده است و مقداری ازآن ها را کم کرده است اما عده ای اعتقاد دارند که این حالت باعث اعتیاد بچه نیز می شود زیرا گیاه شاهدانه یک ریشه ازمواد مخدر است.

The post درمان جالب دختری که روزی ۶۰ بار تشنج می کند +عکس appeared first on آلامتو.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.