درگیری دو بازیکن پرسپولیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که هافبک مصدوم این تیم پس از چند جلسه غیبت در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

تمرین پرسپولیس

 

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد. مهمترین اتفاق این تمرین درگیری لفظی سیدصالحی و رضا نورمحمدی بود. در قسمتی از تمرین که بازیکنان در حال انجام حمله به دفاع بودند سیدصالحی تکل محکمی روی پای نورمحمدی رفت و در ادامه مدافع پرسپولیس با زدن یک تکل محکم این موضوع را جبران کرد.

همین مسئله سبب شد درگیری لفظی بین دو بازیکن پیش آید که دخالت سایر بازیکنان سبب شد اتفاق دیگری رخ ندهد. پس از این محمد دایی مربی پرسپولیس هر دو بازیکن را برای لحظاتی از زمین خارج و زمینه آشتی‌کنان آنها را فراهم کرد. هنگامی که سیدصالحی و نورمحمدی با هم دست دادند هواداران آنها را تشویق کردند.

* حدود ۵۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

* حمیدرضا علی‌عسگر هافبک مصدوم پرسپولیس با لباس شخصی در درفشی‌فر حاضر شد و چند دقیقه‌ای برای درمان به کلینیک رفت.

* پیش از آغاز تمرین طبق معمول هر روز دروازه‌بان‌های پرسپولیس زودتر از سایر بازیکنان تمرینات اختصاصی خود را آغاز کردند.

* قاسم دهنوی هافبک مصدوم پرسپولیس که چند جلسه‌ای در تمرینات غایب بود از امروز پای به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

* در ابتدای این تمرین علی دایی چند دقیقه‌ای با محمد نوری به صحبت پرداخت.

*سرمربی پرسپولیس برخلاف روزهای قبل لباس تمرین به تن کرد و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت. دایی در چیدن موانع نیز حضوری پررنگ داشت.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز به دویدن، انجام حرکات کششی و پاسکاری تحت فشار پرداختند و پس از آن پاسکاری بلند و استارت‌های سرعتی در دستور کار آنها قرار گرفت. بعد از این آیتم شاگردان دایی در دو گروه حمله به دفاع را کار کردند؛ یک گروه زیر نظر علی دایی و یک گروه زیر نظر محمد دایی تمرین کردند. در این آیتم که با تذکرات و فریادهای بلند سرمربی پرسپولیس همراه بود بازیکنانی مانند عباس‌زاده، صادقیان و… در چندین نوبت مصدوم شدند که البته هیچ مشکلی خاصی پیش نیامد. در قسمت دیگری از این آیتم خلعتبری با صدای بلند به امید عالیشاه تذکر داد که این امر سبب شد بازیکن جوان پرسپولیس از خلعتبری ناراحت شود.

* قسمت دیگر تمرین امروز مربوط به انتقال توپ از حمله به دفاع بود. بازیکنان پرسپولیس در ۴ گروه این تمرین را انجام دادند و فقط مهاجمان هدف این تیم به صورت ثابت مسئول گلزنی بودند.

* سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس چند دقیقه‌ای با علی دایی به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی پرسپولیس هم دقایقی در کنار زمین صحبت با تلفن همراه مشغول شد.

* تمرین چهارشنبه و پنجشنبه پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود. شاگردان دایی از ساعت ۲۰ جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز خواهند بود.

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.