درگیری هواداران عصبانی سپاهان در رشت

۳۱فروردین۱۳،

هواداران خشمگین سپاهان از رحیمى مدیرعامل تا تک تک بازیکنان به ویژه حاج صفى را مورد حمله کلامى قرار دادند. آنها به چند مامورحفاظت ورزشگاه که سعى در آرام کردنشان داشتند هم حمله نمودند.

به گزارش ممتازنیوز، سپاهان اصفهان نتیجه‌ زحمات خود در طول یک فصل را با یک شکست تلخ برابر داماش بر باد داد تا بیش از هواداران استقلال همان ۱۰۰۰ تماشاگر حاضر در عضدی رشت قهرمانی استقلال را تثبیت شده قلمداد کنند.

به گزارش گل، حدود ۱۰۰۰ تماشاگر سپاهان که از اصفهان به رشت آمده بودند بعد از شکست ۲ بر یک تیم‌شان مقابل داماش و کاهش پیدا کردن شانس قهرمانی این تیم، صندلی‌های ورزشگاه عضدی را شکستند و بعضی از آنها نیز به طرف جایگاه خبرنگاران، سنگ و اشیا پرتاب کردند و حتی از کرانچار نیز نگذشته‌اند و با فحاشی و یورش به سمت او از او پذیرائی کردند. شدت فحاشى ها تا حدى بود که کنفرانس خبرى کرانچار نیمه تمام ماند و اغلب رسانه هاى تصویرى که نمى خواستند صداى فحش ها را با صداى کرانچار با هم ضبط کنند، از سالن کنفرانس خارج شدند!

* هواداران سپاهان همچنین در پایان مسابقه اشیا و سنگ‌هایی را به سمت محل نشست خبری سرمربیان پرتاب کردند تا به این وسیله اعتراض خود را از نتیجه به دست آمده بیان کنند. شدت این درگیرى به حدى بود که تا دو ساعت پس از پایان مسابقه اتوبوس حامل بازیکنان سپاهان نمى توانست به جلوى رختکن مهمان نزدیک شود و سپاهانى ها را سوار اتوبوس نماید. هواداران خشمگین سپاهان از رحیمى مدیرعامل تا تک تک بازیکنان به ویژه حاج صفى را مورد حمله کلامى قرار دادند. أنها به چند مامور حفاظت ورزشگاه که یعى در آرام کردنشان داشتند هم حمله نمودند.

* هنگام خروج هواداران سپاهان از ورزشگاه، شماری از آنها با بعضی از ماموران انتظامی درگیر شدند و حتی بعضی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نهایت ماموران انتظامی، تماشاگران سپاهان را به سمت اتوبوس‌های خود هدایت کردند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.