در المپیک شش دانگ کشتی می گیریم / بهترین مدال را می خواهم

ملی پوش وزن ۸۴ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی گفت: با توجه به آمادگی بالای تمامی مدعیان المپیک، کشتی گیری به موفقیت خواهد رسید که کمترین اشتباه را داشته باشد.

    حبیب اله اخلاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: فقط چند روز تا شروع رقابت های کشتی در المپیک باقی مانده که در این مدت تمام فکر و ذهنم ومعطوف به این رقابت ها است.
 دارنده مدال برنز سال ۲۰۰۹ جهان ادامه داد: ماه های زیادی است شبانه روز و به  دور از خانواده که در اردوهای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی هستم همه تمرینات سخت و طاقت فرسا را تحمل کرده ام چرا که به دنبال بهترین مدال المپیک ۲۰۱۲ هستم.
فرنگی کار خوزستانی کشورمان در مورد این که تا چه اندازه از حریفان خود شناخت دارد اظهار داشت: با اکثر مدعیان وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی گرفته ام و از نحوه مبارزه آن ها اطلاع دارم اما نقاط ضعف و قوت نفراتی را هم که مستقیم با آنها مبارزه نکرده ام از طریق دیدن فیلم مسابقات اخیر به کمک کادر فنی تجزیه و تحلیل کرده ام.
 وی در پاسخ به این سوال که چقدر مطمئن است در المپیک بهترین مدال را کسب خواهد کرد گفت: خوب آن چیز که در ورزش بی رکوردی مثل کشتی مشخص این است که نمی توان هیچ نتیجه ای را پیش بینی کرد اما همان طور که گفتم هدف من رسیدن به خوشرنگترین مدال در المپیک است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد. /ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.