در تئاتر بازآموختم

۲۶خردادماه،

دانایی از دومین تجربه تئاتری خود می‌گوید:

امیرعلی دانایی بازیگر نقش اول سریال ˝کلاه پهلوی˝ از دومین تجربه تئاتری خود گفت.

امیر علی دانایی در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: بعد از سریال کلاه پهلوی پیشنهادهای بسیاری برای ایفای نقش در سینما و تلویزیون داشتم اما با تجربه حضور در اثری فاخر همچون کلاه پهلوی دوست داشتم همین روند را ادامه دهم تا اینکه ایوب آقاخانی پیشنهاد حضور در نمایش “رویاهای رام نشده” را به من داد، تا آن زمان هیچ گاه فکر نمی کردم در یک نمایش ایفای نقش کنم.

دانایی ادامه داد: حضور در تئاتر در ارتقای بازیگری من بسیار تاثیرگذار بود و تجربه‌ای ویژه و خاص برای من بود، من تجربه ۷ سال حضور در سریال کلاه پهلوی و همکاری با کارگردان بزرگی چون ضیاالدین دری و بازیگران به نام را داشتم اما در تئاتر باز آموختم، همین امر سبب علاقه مندی در من شد و اینکه تصمیم به ادامه فعالیت در این عرصه را داشته باشم، تئاتر برای یادگیری بیشتر به من کمک کرد.

وی در رابطه با ایفای نقش در نمایش ” نام همه مصلوبان مسیح است” به عنوان دومین همکاری خود در تئاتر با ایوب آقاخانی گفت: در اجراهای پایانی نمایش “رویاهای رام نشده” ایوب آقاخانی پیشنهاد ایفای نقش در نمایش تازهش را با من مطرح کرد و بدون فکر قبول کردم.

دانایی تصریح کرد: این مسئله که کارگردانی بعد از پایان اثرش تمایل به حضور بازیگر در اثر بعدی اش داشته باشد برای من نکته مثبت و یک پیروزی است ایوب آقاخانی در تئاتر چهره‌ای شناخته شده است که نکات بسیاری را از او آموختم و همکاری با او تجربه ای لذت بخش برای من بود.

نمایش “نام همه مصلوبان مسیح است” به کارگردانی ایوب آقاخانی در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.
این نمایش قصه روزنامه نگار جوانی است که در دهه ۲۰ به سینما روی می آورد و در دل التهابات این دهه، درگیر خط کشی های سیاسی و عشقی معصومانه ای می گردد.

بهناز جعفری، حبیب دهقان نسب، بهرام ابراهیمی، ناهید مسلمی، وحید نفر، علی دانایی، بهرام سروری نژاد، سام کبودوند، خیام وقار، هومن خدادوست، کیوان خانبگی، بازیگران این نمایش می باشند. همچنین الهام صالحی چهره پردازی، کیوان معتمدی نورپردازی، سیامک احصایی و لادن سیدکنعانی طراحی صحنه و لباس، هومن خدادوست، هلن بهرامی و ساناز قراملکی گروه دستیار کارگردانی، ارسلان آقاخانی طراحی پوستر و بروشور و سیروس مهاجری انتخاب موسیقی این اثر را بر عهده دارند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.