در خانه «باقری معتمد» چه گذشت؟

کسب مدال نقره محمد باقری‌معتمد از رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک واکنش‌های متفاوتی را در میان اعضای خانواده و دوستانش به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد باقری‌معتمد با شکست برابر حریف ترک خود در دیدار پایانی رقابت‌های تکواندوی وزن ۶۸- بازی های المپیک لندن به نشان نقره بسنده کرد.

پدر و مربی باقری‌معتمد دقایقی پس از پایان دیدار فینال عنوان کرد: محمد نتایجی را که از قبل پیش‌بینی می‌کرد گرفت. او بیست سال است که تکواندو کار می‌کرد و در این مدت تمام فکر و ذکرش مدال المپیک بود. او روز گذشته در تماس تلفنی از من پرسید که اگر ببازم چه می‌کنی، به او گفتم که سلامتی‌ات را می‌خواهم. الان هم به او می‌‌گویم همین مدال هم برای ما کافی است و دستت درد نکند. محمد از قبل هم گفته بود که مدالش را از بازی‌های المپیک به حضرت زینب (س) تقدیم می‌کند و این کار را هم خواهد کرد.

مادر این قهرمان المپیک هم عنوان کرد: برای ما نقره محمد همان طلاست. از نظر ما مدال او مدال طلاست و همان ارزش را دارد.

وی که در دقایق پایانی راند سوم مسابقه از جلوی تلویزیون بلند شد و به حیاط خانه رفت تا پیروزی پسرش را از خداوند تقاضا کند، همچنین عنوان کرد: به محمد خسته‌نباشید می‌گویم و اینکه دستت درد نکند.

مادر محمد باقری‌معتمد همچنین عنوان کرد: اگر باز هم تاریخ تکرار شود به محمد می‌گوید که باید همین رشته را دنبال کند چرا که او با تکواندو بزرگ شده است.

مصطفی باقری‌معتمد برادر بزرگتر محمد هم در حالی که اشک می‌ریخت به خبرنگار ایسنا چنین گفت: قسمت این بود هر چند حق محمد طلا بود. هم احساس خوبی دارم و هم احساس بدی. محمد نقره گرفت اما حقش طلا بود. او می‌توانست جنگنده‌تر باشد و طلا را از آن خود کند اما عیبی ندارد.

یکی از دوستان باقری‌معتمد هم ضمن تبریک این نشان المیپک گفت: ما همچنان از تو طلای المپیک را می‌خواهیم. او روزی به من گفت اشتباه نکنم و کوتاه نیایم. الان هم دوست دارم حرف خودش را به خودش بگویم، اینکه ادامه بدهد و طلای المپیک را بگیرد. انسان گاهی کم می‌آورد ولی همچنان باید ادامه بدهد. من این حرف‌ها را به او خواهم گفت.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.