در سال تازه امنیت را جدی تر بگیرید

۱۷فروردین۱۳،

 

اگر بخواهیم فهرستی از شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات که در سال هک شده اند را تهیه کنیم، باید نام فیسبوک، توییتر، اپل و مایکروسافت را در این فهرست قرار دهیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، اواخر سال قبل ابتدا توییتر، سپس فیس بوک، مدتی بعد اپل و در نهایت مایکروسافت به ترتیب طی مقالات و خبرهای که منتشر کردند، خبر از شناسایی حملات گسترده هکری دادند. البته اگر نگاه دقیق تری بیندازیم و با جزئیات بیشتری این موضوع را بررسی کنیم می بینیم شرکت های گوگل، آمازون و IBM هم به نوعی در سوطح پایین تر، درگیر این حملات بوده اند.
نکته اینجاست، گرچه این شرکت ها در به رسمیت شناختن هر یک از این حملات هکری واهمه دارند اما به واسطه یک تیم امنیتی قوی‏، قادرند به سرعت این حملات را شناسایی کرده و سرکوب کنند. متخصصان امنیتی متعقدند هیچ نقطه ای در جهان ۱۰۰ درصد امن نیست و دقیقاً به همین سبب است که شما باید کلیه اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید. چراکه ممکن است آسیب پذیری های تازه، خطاهای انسانی و یا یکی از هزاران حمله هکری به شرکت ها و سازمان ها بتواند راه نفوذ به سیستم شما را پیدا کند! 
پس اگر شما مسئول یک شرکت کوچک و یا متوسط، اگر مدیر یک شبکه سازمانی با چندین هزار کاربر و یا حتی اگر کاربر سیستم خودتان در منزل میباشید، تلاش کنید تا تبدیل به هدف مطلوب هکرها نشوید. چراکه تجربه نشان داده است، هکرها و تبهکاران رایانه ای در رسیدن به اهداف سهل الوصول تلاش می کنند.
طبق گزارش سال ۲۰۱۲ شرکت پاندا سکیوریتی از تهدیدات امنیتی، یک سوم از کل کامپیوترهای دنیا به نوعی از بدافزارها آلوده می باشند. پس اگر شما کامپیوتری بدون حفاظت کامل امنیتی دارید، اگر نرم افزارهای خود را بروز نمی کنید و یا اگر یک برنامه امنیتی جدی برای تامین امنیت سیستم های خود ندارید، مطمئن باشید که هکرها دوست صمیمی شما خواهند بود. 
شرکت پاندا سکیوریتی به عنوان یکی از بزرگترین ارائه کنندگان راهکارهای امنیت اطلاعات در شبکه های سازمانی و رایانه های خانگی و به عنوان اولین شرکت امنیتی فناوری های حفاظتی مبتنی بر ابر، سبد کاملی از محصولات نرم افزاری و سخت افزارهای امنیتی را به آنهایی که به دنبال تامین امنیت سیستم هایشان می باشند ارائه می کند.
شرکت ایمن رایانه پندار نیز به عنوان نماینده رسمی و انحصاری محصولات پاندا در ایران، به شما پیشنهاد می کند با آغاز سال تازه و با کمک سبد محصولی کامل پاندا به جهانی امن تر وارد شوید. 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات پاندا با شماره ۸۸۱۷۰۸۰۱ تماس گرفته و یا به وب پایگاه اینترنتی Pndasecurity.ir مراجعه کنید.
 
 
درباره ایمن رایانه پندار:
شرکت ایمن رایانه پندار به عنوان یکی از اولین شرکت های ارائه دهنده ابزار و نرم افزارهای امنیت اطلاعات رایانه ای در کشور، در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد. 
شروع همکاری مستقیم و بی واسطه با یکی از خوشنام ترین برندهای امنیتی جهان، Panda Security به موفقیت های این شرکت افزود تا آنجا که بسیاری از مراکز اداری، تجاری، مالی اعتباری، آموزشی و هزاران کاربر خانگی کشور به بهره گیری از راهکارهای امنیتی پاندا و پشتیبانی قدرتمند شرکت ایمن رایانه پندار چشم دوخته اند.  
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.