در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهدی ها کرمان موتور را غرفه برتر معرفی کردند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته
مشهدی ها کرمان موتور را غرفه برتر معرفی کردند

ممتازنیوز: در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد شرکت کرمان موتور به عنوان غرفه برتر در زمینه تخصصی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ممتازنیوز، در این دوره از نمایشگاه ارائه طرح های ویژه فروش از سوی شرکت کرمان موتور فضای متفاوتی را در غرفه این شرکت ایجاد کرد و با استقبال کم نظیر مشهدی ها و سایر بازدیدکنندگان از شهرها و استانهای مجاور همراه شده بود.
بنا بر این گزارش، در این دوره از نمایشگاه فروش ویژه خودروهایX60 و G5 با موج تقاضای بازدیدکنندگان همراه شد و به نظر می رسد سهم قابل قبولی از کل فروش های ویژه این نمایشگاه به خودروهای شرکت کرمان موتور اختصاص یافته بود.
در همین حال شرکت کرمان موتور در در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد سه محصول جدید را نیز معرفی کرد. این خودرو ها شامل لیفان ۷۲۰، لیفان ۵۳۰ و S5 بود که همین امر بر جذابیت غرفه شرکت کرمان موتور افزوده بود.
در این دوره از نمایشگاه نمایندگان شرکت کرمان موتور از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی هم در غرفه کرمان موتور حضوریافته بودند و از افزایش تقاضا برای خرید محصولات این شرکت طی ماههای اخیر خبر می دادند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.