در نشست غیر علنی مجلس درباره مشکلات اقتصادی مردم چه گذشت؟

چهارشنبه ۴ مرداد – ۰۵:۴۵:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمان آن نیست که قوا مشکلات را به گردن یکدیگر بیندازند، گفت: مهم این است که اجازه ندهیم به مردم فشار بیاید، باید با هم‌اندیشی از این مرحله عبور کنیم.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، علی لاریجانی پس از نشست غیرعلنی امروز (چهارشنبه ۴ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه پیشنهاد تشکیل ستادی برای رفع مشکلات اقتصادی مطرح شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: این ستاد به صورت غیرمصوب اکنون فعالیت خود را آغاز کرده و با حضور دولت، مجلس و قوه قضاییه اکنون در حال کار است و اگر بخواهد چارچوبی برای اصلاح بودجه و سایر امور اقتصادی داشته باشد باید حتماً نقش قانونی خود را پیدا کند.
 گفت: در این جلسه طولانی پنج ساعته موضوعات حساسی که اکنون با آن مواجهیم مانند گندم، مرغ، وضع صنعت، وضع کشاورزان و دامداران، با حضور مسئولان دولتی مطرح شد و درباره این مسائل به صورت مبسوط صحبت کردیم.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: در این نشست یک گفتگوی جدی خوب صورت گرفت و نقاط قوت و ضعف کارها مشهود شد.
لاریجانی تصریح کرد: در این جلسه درباره برخی اقداماتی که کشورهای زورگو انجام می دهند به جمع‌بندیهایی رسیدیم برای اینکه در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار بگیریم و اینکه دستگاهها چه نوع همکاریهای نزدیکی می‌توانند با هم انجام دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: هفته آینده هم در نشست مشترک مجلس و دولت، این موضوع را مطرح می کنیم و از گردنه‌ای که برخی فکر می کنند برای ملت ایران طراحی می کنند با تدبیر، همفکری و پشتیبانی قوای مختلف عبور خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۵۱۷۴۵۱۲۵۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.