در پاسخ به شائبه‌های عدم حضور روانشناس برای المپیکی‌ها عنوان شد:بهره‌مندی یکساله ورزشکاران المپیکی از روانشناس

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ممتاز نیوز در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،
ممتاز نیوز: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با اشاره به اینکه همه ملی‌پوشان المپیک لندن یک سال از خدمات روانشناس ورزشی بهره‌مند بودند گفت: عدم نداشتن رواشناس توسط یکی از ملی‌پوشان صحیح نمی باشد زیرا خدمات روانشناسی فقط به شب مسابقه منوط نمی‌شود.

لطفعلی پورکاظمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: همه ملی‌پوشان المپیک لندن در طول یک سال پیش از برگزاری المپیک جهت افزایش اعتماد به نفس‌شان از روانشناس ورزشی بهره‌مند بودند.

وی افزود: مسئول روانشناس کمیته ملی المپیک محمد خبیری بود که در طول یکسال پیش از المپیک به همه ملی‌پوشان خدمات روانشناسی دادند و واقعا بنده از همه زحمات وی تشکر می‌کنم.

پورکاظمی ادامه داد: همه ورزشکارانی که اسم‌شان در سهمیه المپیک بود توسط آقای خبیری و همکاران روانشناسان آموزش‌ها و خدمات روانشناسی ورزشی را بهره‌مند شدند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با رد صحبت‌های یکی زا ورزشکاران مبنی بر نداشتن روانشناس در شب مسابقه خاطرنشان نمود: روانشناسی فقط به شب مسابقه منوط نمی‌شود بلکه در طول سال و ماه‌ها باید ورزشکار از خدمات روانشناسی بهره‌مند شود که همه این خدمات روانشناسی به ورزشکاران المپیکی در طول یک سال ارائه شده بود.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.