در کافه موسیقی بخوانید/ وقتی ادل(adele) از آهنگ های دزدی استفاده می کرد!

کافه موسیقی- حامد همایی:
زمانی که Adele آلبوم مشهورش، ۲۱، را در ژانویه ۲۰۱۱ به بازار داد، کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که این آلبوم به یکی از موفق‌ترین آلبوم‌ها در صنعت موسیقی تبدیل شود،

 

با فروش ۲۲ملیون کپی از این آلبوم، برگزیده شدن ۶ آهنگ سولو آلبوم در جدول ۱۰۰ آهنگ بر‌تر Billboard و برنده شدن ۶ گرمی شامل بهترین آلبوم، بهترین ضبط صدا و بهترین آهنگ سال.
در بهار سال ۲۰۱۰، ادل و گروه موزیسین ریک رابین (رکوردر امریکایی) برای ضبط اولین آهنگ‌های ادل به استودیوی Malibu رفتند. در دوره دو هفته‌ای کار، گروه ادل از بریدن آهنگ‌های دیگر در کار‌هایش استفاده می‌کرد، برای مثال قسمتی از آهنگ Gospel_tinged (Scream) که ساخت خواننده امریکایی Timbaland است در آهنگ «Some one Like You» استفاده شده.
ریک رابین می‌گوید: صدا و خوانندگی ادل بسیار عالی بود و در‌‌ همان اولین ضبط، صدا کامل و بی‌نقص بود.
زمانی که رابین اعلام کرد که آهنگ‌ها به خوبی ضبط شده و آماده‌اند، ادل مخالف بود و قسمت گم شده‌ای را در آهنگ‌هایش حس می‌کرد، برای همین تصمیم به ضبط دوباره گرفته شد. این بار حس خاصی در خواندن ادل، مخصوصاً در آهنگ‌های «Rolling in the Deep»، «Some one like you»، «Rumour has it» و «Set fire to the rain» محسوس شد.
ادل در آخر کار تمام کارهای رابین، بجز چهار تا از آن‌ها را دور می‌ریزد و شروع به ساخت مجدد آهنگ‌ها می‌کند. این کار ادل بسیار برای اعضای گروه عجیب بود ولی در آخر نتیجه بهتری داد و آلبوم ۲۱ را به یکی از موفق‌ترین آلبوم‌های تاریخ صنعت موسیقی تبدیل کرد.

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.