در کمتر از یک ماه ایران را شکست می دهیم

در حالی که امریکا حضور نظامی خود در منظقه خلیج فارس را تقویت می کند، استراتژیست های پنتاگون ارزبایی می کنند که در کمتر از یک ماه قادر به شکست نیروهای ایران هستند!

به گزارش انتخاب به نقل از راشا تودی نوشت: در حالی که امریکا حضور نظامی خود در منظقه خلیج فارس را تقویت می کند، استراتژیست های پنتاگون ارزبایی می کنند که در کمتر از یک ماه قادر به شکست نیروهای ایران هستند!

یک منبع در وزارت دفاع آمریکا به واشنگتن پست گفت: مرکز فرماندهی آمریکا معتقد است که می تواند در طول سه هفته با استفاده از حملات هوایی و دریایی نیروهای مسلح ایران را نابود یا ضعیف کند.

سرهنگ تیلور سخنگوی فرماندهی مرکزی امریکا گفت: ما برای هر احتمالی برنامه ریزی می کنیم و گزینه هایی را در آن مورد به رئیس جمهور ارائه می کنیم

به نوشته ی راشاتودی، نیروی دریایی امریکا هم اکنون دو ناو هواپیمابر در نزدیکی ایران مستقر کرده و در حال به روز کردن توانایی ها خود در خصوص کشف و خنثی سازی مین است.

همچنین نیروی هوایی امریکا به تازگی تعدادی اف ۲۲ در پایگاهی در امارات مستقر کرده است. این اقدام باعث واکنش شدید تهران شده و  مسئولان این کشور آن را تهدید ثبات منطقه خوانده اند.

استقرار “پایگاه شناور” در خلیج فارس هم از گزینه های امریکا است. پنتاگون همچنین در حال افزایش اموزش نظامی متحدانش در منطقه است.

اعضای “گروه ضربتی عملیات ویژه مشترک- تیم کماندویی شورای خلیج فارس”  ممکن است که در صورت وقوع جنگ، در عملیات ها شرکت کنند.

مرکز فرماندهی آمریکا می گوید که حدود ۱۲۵ هزار نیروی امریکایی در نزدیکی ایران قرار داده است.اکثریت این نیروها (۹۰ هزار نفر) در افغانستان یا اطراف این کشور مستقر شده اند.

نزدیک به ۲۰ هزار سرباز در منطقه خاور نزدیک حضور دارند و ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار نیرو هم در دریا مستقر شده اند.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.