دستور توقف دریافت حق شارژ ثابت ۱۵۰ هزار تومانی از تاکسیرانان صادر شد

۱۸اردیبهشت،

معاونت فنی و بهره برداری تاکسیرانی شهر تهران دریافت هر گونه مبلغی را به عنوان بهای خدمات از تاکسیرانان به صورت علی الحساب غیر مجاز دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، این اقدام در پی اطلاعیه شرکت تاکسی بی سیم مبنی بر لزوم واریز بهای خدمات سه ماهه اول سال ۹۲ تاکسیرانان بی سیم معادل ۱۵۰ هزار تومان صورت گرفته است.
بر اساس اعلام معاونت معاونت فنی و بهره برداری تاکسیرانی شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به استفساریه تعدادی از شرکت های خصوصی به سازمان ، شرکت ها مجاز به دریافت بهای خدمات ثابت از تاکسیرانی های تلفنی و بی سیم نیستند. 
بر اساس این گزارش دریافت این مبلغ به هر طریقی حتی به صورت علی الحساب قانونی نبوده و شایسته است بهای خدمات این تاکسیرانان بر اساس کارکرد ماهانه یا روزانه تاکسیران احتساب و کسر شود.
در ضمن ارائه رسید کارکرد به تاکسیران الزامی است. 
هفته قبل تعدادی از تاکسیرانان شرکت تاکسی بی سیم در اعتراض به این اطلاعیه شرکت تاکسی بی سیم به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده بودند که با معاون فنی و بهره برداری مشکلشان را درمیان گذاشتند و ایشان نیز قول پی گیری داده و در نهایت مطالب ذکر شده را به شرکت تاکسی بی سیم متذکر شدند و مانع از اجرای مفاد اطلاعیه شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.