دستور ویژه رییس جمهور مبنی بر عدم واردات برنج در زمان برداشت محصول

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خبر داد؛

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: دستور عدم توزیع برنج در زمان برداشت محصول به منظور حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان از سوی رییس جمهور صادر شد.

حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به واردات برنج در کشور و توزیع آن به شهرهای شمالی گفت: در حال حاضر دولت برای حمایت از تولید داخلی و عمل کردن به شعار امسال مبنی بر “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” اقدامی را انجام نداده و در استان‌های شمالی کشور برنج خارجی توزیع می‌شود.
 
نماینده مجلس نهم در ادامه اظهار داشت: موضوع واردات برنج در جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مورد بررسی قرار گرفت که به دنبال آن نامه‌ای تنظیم و به رییس جمهور ارسال شد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه برنج یکی از کالاهای اساسی و پر مصرف مردم کشور است، خاطر نشان کرد: متعاقب دریافت نامه توسط رییس جمهور، دستور ویژه ای مبنی بر عدم توزیع برنج در زمان برداشت محصول به منظور حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان صادر شد تا خللی در روند تولید و قیمت برنج وارد نشود./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.