دستگاه‌های امنیتی به سرعت عاملین این جنایت را شناسایی و مجازات کنند

فروردین ۱۴۰۳

پیام آیت‌الله آملی‌لاریجانی در مراسم تشییع پیکر شهدای دادستانی زابل:

رئیس قوه قضائیه با تسلیت ترور دادستان زابل ‌گفت: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور اکیداً می‌خواهم در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل این شرارت و جنایت اقدام تا مسببین این اتفاق دلخراش‌ به سزای اعمال خویش برسند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،  صبح امروز ‌همزمان با تشییع پیکر شهدای دادستانی زابل در ز‌اهدان، پیام تسلیت رئیس ‌قوه قضائیه قرائت شد.

رئیس دستگاه قضا در این پیام با تسلیت ترور دادستان زاهدان و همراهش تاکید کرد: مسببین این اتفاق در کوتاه‌ترین زمان به سزای اعمالشان می‌رسند.

در متن پیام رئیس قوه قضائیه آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر شهادت مظلومانه شهید موسی نوری، دادستان شجاع و متعهد شهرستان زابل و همراه ایشان توسط اشرار مسلح سبب تأثر گردید .

این شهیدان والا مقام از خیل عظیم شهیدانی می باشند که در راه اقامه قسط و عدل سر از پا نمی‌شناختند و حرکت مذبوحانه اشرار نشان از عمق کینه و عداوت دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

اینجانب شهادت مظلومانه این عزیزان را به حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خانواده معظم این شهیدان و قضات و کارکنان دستگاه‌قضایی به ویژه استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده، علو درجات آنان را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

ضمناً از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور اکیداً می‌خواهم در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل این شرارت و جنایت اقدام تا مسببین این اتفاق دلخراش  به سزای اعمال خویش برسند.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.