دستگیری «بت‌من» شیشه‌ای

به گزارش جام‌جم، چند شب پیش مردی همراه خانواده‌اش در خانه خود در یکی از محله‌های قیامدشت در حال تماشای تلویزیون بود که یکباره از پشت‌بام صدای پایی شنید.

صاحبخانه برای بررسی موضوع به پشت‌بام رفت و مشاهده کرد مرد جوانی، تی‌شرت بنفش او را پوشیده و فریاد می‌زند، بت من واقعی من هستم و بعد با حرکت دادن دستانش به شکل پرواز پرنده، به این سو و آن سوی پشت بام می‌دود.

در همین موقع صاحبخانه که بشدت شوکه شده بود و می‌ترسید این جوان بلایی بر سر خود بیاورد، او را صدا زد و خواست به درون ساختمان بیاید. اما مرد جوان فقط فریاد می‌زد، کنار بروید، من قهرمان افسانه‌ای هستم و شما نمی‌توانید مانع پرواز بت‌من از بام ساختمان‌ها شوید.

فرار ابرقهرمان قلابی

مرد صاحبخانه نزد مرد جوان رفت تا شاید او را از پشت‌بام دور کند. اما پسر جوان یکباره صاحبخانه را به کناری انداخت و به پشت‌بام دیگری پرید.

مرد صاحبخانه که موفق نشده بود او را نجات دهد، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قیامدشت تماس گرفت و از ماموران برای دستگیری وی کمک خواست.

دستگیری دزد جوان

دقایقی پس از این تماس، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مرد جوانی که تی‌شرت صاحبخانه را پوشیده، همچنان از یک بام به بام دیگر می‌رود و قصد دارد از پشت بام بپرد بنابراین به مرد جوان نزدیک شدند و در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

متهم: آزادم کنید، ابرقهرمانم

متهم جوان پس از انتقال به کلانتری نیز همچنان ادعا می‌کرد، بت‌من است و تی‌شرتی که پوشیده نشان می‌دهد که او قدرت پریدن از ساختمان‌ها و پرواز را دارد و می‌خواهد آزاد باشد. در این هنگام ماموران متوجه شدند وی مواد مخدر (شیشه) مصرف کرده و درپی توهم ناشی از آن، تصور می‌کند پرنده است.

دزد جوان، معتاد بود

در مرحله بعدی معلوم شد، مرد بازداشت‌شده مدتی است مواد مخدر (شیشه) مصرف می‌کند و خانواده‌اش چند بار او را به کمپ ترک اعتیاد برده‌اند اما وی پس از چند روز فرار کرده و مصرف مواد مخدر (شیشه) را از سر گرفته است.

متهم جوان پس از هوشیار شدن در بازجویی گفت: مدتی است مواد مخدر (شیشه) مصرف می‌کنم. هربار درپی توهم ناشی از آن به گمان این که بت‌من شده‌ام، به پشت‌بام همسایه‌‌ها می‌روم تا از آنجا به پایین پرواز کنم و در برخی مواقع هم از دیوار خانه‌ها بالا ‌رفته‌ام.

متهم با اشاره به شب حادثه گفت: آن شب مواد مخدر (شیشه) زیادی مصرف کرده بودم و تصور می‌کردم ابرقهرمان شده‌ام و می‌توانم از بالای ساختمان پرواز کنم؛ البته این کار فقط با پوشیدن یک تی‌شرت امکان‌پذیر است.

بنا بر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.