دستگیری دو پلیس، مامور نما

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

سرهنگ نژاد ابراهیم دیروز صبح از دستگیری دو مامور نما در طی اجرای طرح امنیت محله محور در خیابان «محک» خبر داد.

به گزارش مردم سالاری از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ بهرام نژادابراهیم ، جانشین فرمانده یگان امداد تهران بزرگ صبح دیروز در گفت‌وگوی اختصاصی با ما به تشریح جزییات موضوع فوق پرداخت.به گفته وی شب دوم آبان ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی یگان امداد هنگام گشتزنی در خیابان « محک» بودند که به سرنشینان یک خودروی سواری فولوکس گل که در حال پرسه زدن بودند مشکوک شدند.

نژاد ابراهیم عنوان کرد: ماموران راننده را تحت نظر قرار دادند و مشاهده کردند راننده بی جهت جلوی خودرویی را گرفته و با نشان دادن کارت شناسایی به راننده از او قصد دریافت پول دارد ، که بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به او نزدیک شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم به محض مشاهده پلیس سوار خودرو شده و متواری شد که با فرار راننده عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کنند. جانشین فرمانده یگان امداد در خاتمه اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهمان که « محمد حسین « و» مجید» نام داشتند از داشبورد خودرو دو دستگاه بیسیم بدون هرگونه حکم و مدارک حمل و نگهداری کشف شد که ماموران آنها را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری ۱۶۴ قائم انتقال دادند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 24, 2012 01:43 PM  تعداد مشاهده: ۹

بازدید از صفحه اول


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.