دستگیری ۱۵۰ دختر و پسر در پارتی شبانه شمال

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری بیش از ۱۵۰ دختر و پسر در یک پارتی شبانه در صومعه‌سرا خبر داد.
 
سرهنگ فریدون آقایی در گفت‌و‌‌گو با ایسنا، دراین‌باره گفت: به دنبال دعوت اینترنتی از دختران و پسران برای شرکت در یک پارتی شبانه در تالار عروسی پامچال صومعه‌سرا ماموران انتظامی این شهرستان در ساعت ۲۳، ۱۲ مهرماه با حضور در این تالار، بیش از ۱۵۰ تن از دختران و پسران که بدون رعایت شئونات اسلامی در حال رقص و پایکوبی بودند را دستگیر و به مقر انتظامی صومعه‌سرا منتقل کردند.
 
آقایی افزود: تعداد زیادی از این افراد با حکم‌قضایی و تعهدکتبی تحویل خانواده‌هایشان شدند، اما شش تن به همراه مدیرتالار بازداشت و زندانی شدند و تالار عروسی پامچال نیز پلمب شد.
 
وی افزود: دختران و پسران شرکت‌کننده در این پارتی از سراسر گیلان و برخی نیز از استان‌های دیگر بودند که بدون اطلاع خانواده‌ها در این پارتی شرکت کرده بودند.
 
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان ابنکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دام گروه‌های فساد اجتماعی قرار نگیرند، اظهارکرد: در این پارتی شبانه مقادیری مشروبات الکلی و قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شد.


Tabnak.IR | تابناک

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. Hesam.gh:

    از تمامی خوانندگان بخاطر غلط های لغوی در متن عذر میخواهم بخشی از غلط ها بخاطر auto suggestion
    گوشی بود.

  2. Hesam.gh:

    خب طبق گفته های فوق اطلاع داده شده،بررسی این پرونده نیاز به ریشه یابی دقیق و مستند است.از آنجا که در کشور ما جامعه نسبت به بعضی لغات و اعمال حساس شده مانند(رابطه نامشروع)،فساد و… بسیاری از مردم با نگاهی سطحی به این موضوع سعی در احضار خشم و تاسف دارند در حالی که موضوع مهم تر این،این است که(چرا این ۱۵۰نفر دست به این فساد اجتماعی زدند؟)کمبود ها و کم کاری والدین در طرز تربیت وی،تاثیرات وارد شدن فرهنگ های اروپایی و آمریکایی بدون پایه گذاری و فرهنگ سازی و…
    با ما باشید در(ریشه یابی فساد های اجتماعی)
    در ابتدا میخواهیم تا درک صحیحی از واژه فساد داشته باشیم.در مباحث فلسفی،الهی یا اخلاصی، فساد به انحراف معنوی یا اخلاقی یک ایده آل گفته می شود. فساد اجتماعی زمانی اتفاق می افتد که یک فرد از جامعه از آزادی های جامعه یا بالعکس از محدودیت های جامعه برای مقاصد شخصی بهره گیری کند.
    واژه فاسد در لغت به معنی تباهی است.واژه ی لاتین آن برای نخستین بار توسط ارسطو و بعدها سیسرون به کار رفتارها بر تعریفی،فساد به معنی استفاده غیر مجاز از قدرت عمومی برای منافع خصوصی است.
    فساد می تواند در ابعاد مختلف رخ دهد فسادی که منافع کوچک برای اشخاص اندکی ایجاد کند(فساد جزیی یا خرد)،فسادی که در ابعاد دولت و ابعاد بزرگ روی می دهد(فساد کلان یا فساد بزرگ)و فسادی که در ساختار زندگی مردم در اجتماع رایج و گسترده است و نشانه جرایم سازمان یافته است(فساد نظام مند یا فساد سیستماتیک).
    از آنجا که فساد خرد و کلان هدف از بررسی ما نبوده این دو گزینه را کنار میگذاریم بر روی مورد سوم(فساد سیستماتیک) میپردازیم.
    از دیدگاه سازمان شفافیت بین الملک، ایران از نظر فساد داخل در زمره فاسد ترین کشور های جهان قرار دارد. فساد در ایران نهادینه شده‌ترین معتقد که در ایران اراده جدی برای مقابله با فساد وجود ندارد.
    وقتی فساد به یک فرهنگ تبدیل میشود، کسی دیگر فکر نمی کند که کارش غلط است،زیرا از یک طرف او. می بیند که همه همین طور رفتار می کنند و از طرف دیگر از او انتظار دارند که او نیز این گونه رفتار کدنویسی از متغییر های که باید در ایران سنجیده شود،میزان فرهنگ فساد است.
    در زمینه فساد موجود در ایران و دلیل وجود آن، مقالات بسیاری در فضای مجازی و کتب های مختلفی برای شناخت بهتر آن، منتشر شده است.
    وَالّذینَ یَنقُضُونَ عَهْدّ اللّهِ مِن بَعْدِ مِیثَاقِهِ ویقْطَعُونَ فِی الاَرْضِ اُوْلَیکَ لَهُمُ اللَّعْنَه ولَهُمْ سُوء الدَّار
    و کسانی که پیمان خدا را(بر توحید و پذیرش دین) پس از استوار کردنش(با معجزه و دلایل) می شکنند واز آنچه خداوند دستور داده که با آن پیوند شود، می بُعد و در روی زمین فساد می کنند،آنهایند که برادران لعنت و عاقبت بد این سرای است.رعد آیه٢۵
    در حقیقت تمام مفاسد عقیدتی و علمی آنها از نظر شرعیت و دین در سه جمله خلاصه شده است.
    ١-شکستن پیمان های الهی که شامل پیمان های فطری، پیمان های عقلی و پیمان ها تشریعی می شوند.
    ٢-قطع رابطه ها:رابطه با خدا،رابطه با رهبری الهی، رابطه با خلق و رابطه با خویشتن
    ٣-آخرین قسمت که ثمره دو قسمت قبل است فساد در روی زمین است.منحرف شدن از اعتدال قرار داده شده بوسیله خداوند و و گریستن به نقطه مقابل اصلاح(فساد).
    البته فساد موجود در واقعه ی فوق تحت عوامل بسیار دیگر مانند موقعیت جغرافیایی وقوع فساد،شرایط محیطی شرکت کننده در فساد و… اما از آنجا که نگرش های بسیاری در ابعاد این فساد وجود دارد اکنون سر موضوع را میبندیم.
    منابع:سایت مرجع ویکی پدیا، پایگاه خبری تبیان، کتاب شناخت فساد،کتاب فساد به شکل مدرن

  3. فرزانه:

    Xooooosh Be Haleeeeshon.Manam Party MeXammmmm 🙁

  4. حسن:

    شاید یه جورایی هم خوب باشه هم بد
    در نهایت حتما احساس نیاز شده که این جماعت ۱۵۰ نفری دور هم جمع شدن حالا میخواد اسمش پارتی باشه یا مهمونی دوستانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.