دستگیری مدیر و عکاس یک تور “غیراخلاقی”

جامعه

رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی از دستگیری فردی که با طراحی صفحه‌ای در شبکه های اجتماعی اقدام به برگزاری تورهای غیراخلاقی در این استان کرده بود، خبرداد.

ایسنا: سرهنگ قاسملو دراین‌باره گفت: به‌دنبال تحقیقات به‌عمل آمده مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک شرکت مسافرتی در این استان و برگزاری تورهای غیر مجاز در مکان های مختلف ، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

قاسملو ادامه داد: ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی مدیر تور که خود صاحب صفحه‌ای در شبکه اجتماعی بود را حین برگزاری این تور شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته رییس پلیس فتای آذربایجان شرقی، تعداد زیادی وسایل غیرمجاز فرهنگی همراه این گروه کشف شد و متهم پس از رویت ادله موجود به جرم خود اعتراف کرد.

وی با بیان‌اینکه در بین این گروه فرد عکاسی که تعداد زیادی عکس های گرفته شده از دختران در تورهای مختلف را در صفحه‌های اجتماعی منتشر کرده بود نیز دستگیر شد، گفت: وی نیز پس از انتقال به مقر انتظامی و رویت ادله به اتهامات وارده اعتراف کرد.

قاسملو به شهروندان هشدار داد فریب تبلیغات آژانس‌هایی که تنها در فضای مجازی اقدام به ثبت نام تورهای گردشگری می کنند را نخورند.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی گفت : در بسیاری از پرونده های بررسی شده توسط این پلیس، هدف از برگزاری تورها در شبکه های اجتماعی فریب و انتشار عکس‌های خصوصی گردشگران در فضای مجازی است و پلیس در برخورد با چنین پرونده‌هایی که اقدام به هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی می کند، طبق قانون برخورد قاطع خواهد داشت.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.